Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Ik vind een biertje wel lekker, maar mix is ook goed te doen..
Maar die locatie kan toch best in Utrecht? Lekker centraal en goed te bereiken.
BTW, er zijn toch ook dagkaartjes van de Kruitvat? voor een tientje dacht ik.
We hebben ook mensen die in belgie wonen vandaar :)

Ja die heb je volgens mij wel ja
Rotterdam is misschien ook een goed punt? Het heet niet voor niets Rotterdam centraal :)
je hebt ook eindhoven centraal :P
Niels Kieviet op 24/03/2011 14:06:27

Rotterdam is misschien ook een goed punt? Het heet niet voor niets Rotterdam centraal :)

Nee, zo heet het niet meer.
Alles moet natuurlijk nog uitgewerkt worden en dat kunnen we misschien beter niet in dit topic doen? :)
Mischien even een ander topic voor maken? PHPhulp Meeting 2011
Laten we eerst met een select groepje de basis leggen. Dus mensen die interesse hebben mogen dat melden.
Ik wik wel mee werken, ik heb dit jaar examens dus ik heb tijd zat (het zijn vmbo examens, niet zo moeilijk dus)

Reageren