Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Voor meetings is Utrecht altijd het beste omdat het centraal ligt
Jordi kroon op 23/03/2011 22:10:16

Voor meetings is Utrecht altijd het beste omdat het centraal ligt

Maar aangezien hier ook belgen zitten lijkt mij iets zuidelijker niet verkeerd...
Nee dat is ook weer waar ja en er moet een zaal gehuurd worden en eten drinken planning gemaakt worden
Wat dacht je van Nijmegen of den Bosch ?
Nijmegen lijkt mij wel okee.
Gerekend van Groningen naar Antwerpen en daar ongeveer de helft van is mijmegen
Als je nou een sponsor zoekt kan je het bier misschien gratis krijgen (en de hapjes natuurlijk :))
Kom je binnen allemaal borden en advertenties van de sponsor xD

[size=xsmall]Toevoeging op 23/03/2011 23:00:10:[/size]

@ vincent denk erwel aan mischien is niet iedereen 16 j
Vincent Huisman op 23/03/2011 22:29:14

Als je nou een sponsor zoekt kan je het bier misschien gratis krijgen (en de hapjes natuurlijk :))

En voor een maand een tekstadvertentie bovenaan de site (als Bas het goed vind).

Moet Bas wel een bier lover zijn :P
Dat wil bas vast wel doen, anders gaan wij het forum weel vol spammen met reclame xD.

kon ik vandaag tot 12uur uitslapen, ben ik nu al wakker maar gister en eergisteren had ik me verslapen. rare ik :)

(Ik ben ook niet zo'n bier zuiper hoor, ik ben meer van de mixjes)
Ik ben ook meer van de mixjes xD

Reageren