Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Terug van 14 dagen Frankrijk, zonder pc of internet weliswaar. Wat heb ik gemist? ;)
mijn broer heeft een keer een asus gehad. die was na een maand ofzo stuk. toen moest hij voor 4 week reparatie weg. en een tijd later weer stuk
Wat was er mis mee? Ik heb trouwens 2 jaar zorgeloos leren: Binnen een dag gerepareert of vervangende laptop binnen een dag.
Jordi kroon op 17/07/2011 01:10:28

Je hebt niet veel gemist heb nieiuwe laptop besteld ivm studie

Wat vindem jullie ervan?

http://www.campusshop.nl/ProductDetails.aspx?en=80002583

Als het een HP of Dell was geweest dan had ik gezegd dat het goed was. Maar Asus is niet zo'n geweldig merk.
Ikzelf heb een Dell en ben er zeer tevreden over maar over Asus heb ik ook al goede dingen gehoord denk ik.. Alleszins, Toshiba vind ik niet goed: veel problemen met oververhitting. Ik kan me vergissen maar was het niet vooral Toshiba en Asus dat problemen hadden met de koeling van de laptop? Wat ik ook raar vind is een qwerty toetsenbord?! voor de rest, het ziet er wel een knap machientje uit! Mooie processor, 6GB ram is ook leuk en een Geforce is altijd goed. Kortom, het ziet er zeker niet slecht uit als ik het zo zie!
Jullie hebben daar in Belgie toch azerty? Wij hebben qwerty :P
niet alle belgen, de enige reden die ik me kan bedenken is dat op zon toetsenbord je makkelijker frans kan typen
Haha, oei ik wist niet dat jullie qwerty hadden. Wij hebben hier inderdaad azerty.

Reageren