Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Waarom een 17,3 inch laptop? Is dat niet veels te zwaar en lomp om elke dag met je mee te slepen? De specs zien er niet verkeerd uit. Ik gebruik zelf een 13,3 inch laptop.
Valt mee hoor ;) ik heb ook maar 4 boeken die erbij komen ( 2 boeken 2 werkboeken) Verder hebben wij heel vaak in 1 lokaal les. Dus dat valt ook nog nog wel mee met tillen. Verder koop ik ook nog wel een paar snelbinders zodat ik hem achterop de pakkendrager kan leggen. 17,3 inch vooral omdat hij voor school is en thuis. En ik heb nou een kleintje en dat bevalt me dus niet xD
Ach, tegenwoordig bestaan er goede rugzakken waar je zo'n grote laptop wel in kwijt kan. ;) mijn laptop is ook 17 inch.
ik denk dat ik ook liever een groot scherm heb dan een kleine
Hopla, morgen weer voor 10 dagen weg. Dag dag.
Sinds lange tijd weer begonnen om een mooie website voor mijn huidige hobby. Gisterennacht domeinnaam aangevraagd (JdeRuijter.nl). Was verbaasd dat de site vrij snel in elkaar zat. Ik ben niet zoveel meer bezig met PHP, ben meer met fotografie bezig. Lekker op pad. Code is ook wel leuk, maar tijd gaat te snel en met het mooie weer is dat juist zonde om thuis te blijven zitten.

Die vrije dag dat ik de website op heb gezet ging de tijd ook al veel te snel.

:p Een goede rugzak is het probleem niet. 8| Ik moet toch maar eens wat meer naar de sportschool gaan zo te horen. Of jullie zijn toevallig allemaal gebouwd als een body builder.
zo zwaar is zo'n laptop nou ook weer niet
Alleen niet maar in combinatie met de rest wel. Er zit 1,3 kilo verschil tussen de 17er en mijn 13er. Het is wel zo dat ik vaker een halve dag of langer met dat ding achter op mijn rug loop.

Reageren