Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Voor stage moet ik via een API van een bedrijf contactpersonen importeren, opzich geen probleem maar nu was ik een beetje aan het testen, en nog een keer testen, opeens krijg ik de melding dat ik over de 250 requets per dag zit, ligt het aan mij of is dat gewoon heel weinig? Als ik bijv. contactpersonen laad, en hun bedrijf erbij is dat al 2 requests per persoon, het zijn een stuk of 30 personen dus dan zit ik zo op die 250 :P
hoezo zou er ook een requestlimit zijn?
iets anders: is het lettertype op het forum verandert? of ligt dat dan aan mij
Ligt aan jou :x
Hebben jullie nog criteria's zodra jullie een naam moet verzinnen voor een website?
niet spellingsfout-gevoelig
kort en bondig. lange zakelijke namen zijn zo lastig te onthouden
Mensjes! :-)

Vanaf volgende week woensdag 28 maart tot zaterdag 7 maart ben ik in Italiƫ te vinden.
In die tijd kan ik mijn taak als moderator niet uitvoeren.

Voor vragen over de library kunnen jullie het moderatie meldpunt gebruiken.

Niels
Veel plezier niels! Op vakantie of werk?
Vakantie ;-)

Reageren