De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:
- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.
- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.
- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst
- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Ik ben er ook niet kapot van. Toch jammer hoe met sommige design zaken de plank wordt misgeslagen.
Hebben jullie trouwens ook al gezien dat er een nieuw anchor icoontje aan de rechterkant bij ieder bericht staat? Niet handig om het rechts te plaatsen waar je de wijzigen knop verwacht, maar daarnaast werkt het ook niet. Klik er maar eens op!
Ik vind het niet mooi. Ik vind het niet passen bij phphulp.
@Ozzie het werkt wel klik maar eens op een willekeurig anchor knopje dan komt die post bovenaan. Bas moet alleen nog iets maken dat je gemakkelijker kunt sharen. Ipv eerst rechtermuisknop koppelingslocatie kopiƫren.
Ik heb het net even snel getest. Het werkt mits je op pagina 1 bent. Omdat er in de links geen /{paginanummer}/ bij staat. Ik zal het even aan bas melden.
Er is inderdaad een favicon. Dit had ik aangevraagd.
Gisteravond ben ik begonnen met mijn Update PM. Omdat Bas het waarschijnlijk te druk heeft om weeklijks even op het bug/feature deel te kijken heb ik besloten elke maand een PM te sturen met de belangrijke dingen en/of leuke dingen die toegevoegd/opgelost moeten worden.
Het heeft succesvol uitgepakt, want meerdere bugs en features (onder andere de favicon en links naar berichten) zijn vandaag opgelost/toegevoegd. Goed werk en ik hoop dat het zo door gaat!