Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Ik ben bang dat er geen clou is en dat Raoul en Boris op een wat ander niveau zitten qua humor. Begrijp me niet verkeerd... ooit maakte ik ook dat soort grappen, echter... toen was ik een jaar of 6... De letter h veranderen in de letter g? Het zal wel aan mij liggen... maar misschien zie ik iets anders over het hoofd??????
Ow nou gezellige boel hier! Gisteren wou ik de baby kamer gaan behangen maar ben na 3 uur tot de conclusie gekomen dat ik beter ben in ontwikkelen als behangen :D dus heb maar een ZZP'er ingehuurd. Mijn vriendin opgelucht omdat ze toch er al niet veel vertrouwen in had haha!
Help mijn man is klusser!
Tsja, dat heb je met die Roosendalers van tegenwoordig... ;-)
Raoul... ik ken het woord gulp wel, maar dan nog steeds was het gewoon niet grappig :-s Ik moet echt niet lachen om het woord gulp hoor. Maar ja, laten we het er maar op houden dat je geen youp van 't hek bent ;)
Hahaha, het was ook niet echt de bedoeling om grappig te zijn. Het kwam gewoon ineens in me op, totaal niet grappig ja.
PHP Jasper op 31/03/2012 20:38:44

ik vind het niet zo mooi eerlijk gezegd.. :s

Ozzie PHP op 31/03/2012 22:32:01

Ik ben er ook niet kapot van. Toch jammer hoe met sommige design zaken de plank wordt misgeslagen.

Ik zie dat de favicon geupdate is. Een stuk beter dan de vorige versie.

Ozzie PHP op 05/04/2012 23:50:53

Ik zie dat de favicon geupdate is. Een stuk beter dan de vorige versie.

Haha, en ik vind het juist een verslechtering.
Deze vind ik persoonlijk iets beter maar dat is ieder zijn mening.

Reageren