Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Ozzie PHP op 10/04/2012 14:56:19

Zijn de letters linksboven nu ineens verkleind of heeft m'n browser kuren?

Inderdaad ietsje kleiner geworden.
Verkleind volgens mij want het is bij mij ook :p
Tjee, men zou hier eens een cursus usability moeten volgen...
Zat ook al te rammen op control+0 haha

[size=xsmall]Toevoeging op 10/04/2012 15:10:04:[/size]

Dit is overigens hoe de oude phphulp ook het menu had volgens mij, nostalgie ;)
Nou, laat ik er dan eens een motto ingooien wat bijzonder vaak opgaat:

DON'T FIX IT IF IT AIN'T BROKEN!
ik ben er eigenlijk niet zo kapot van. oogt zo druk op een verder rustige site
Sorry, maar hier gaat qua design echt even iets totaal mis.

De tekst is hier zo klein dat ik moeite heb om op de juiste link te klikken. Nu is er laatst zo'n mooie link geplaatst door Youri, ik zou zeggen: Bas, lees die tutorial eens en ook al die andere tutorials op die site. Want dan legt precies uit wat er nu mis gaat in de sidebar.

Ook ben ik wel benieuwd welk icoonset er is gebruikt voor 'mijn menu'. Ik wou Bas namelijk even helpen door een sprite image te maken met betere 'ongelezen pm'-iconen en met :active iconen, maar daar kwam ik tot de ontdekking dat dat niet zo makkelijk is. Ook vraag ik me af of de 2 iconen van Voorkeuren en instellingen niet omgedraaid moeten worden en waarom is het icon van de instellingen donkerder dan de andere 3?
Zomaar wat vragen over, een voor mij, vreemde designswitch.

[edit]Hé ze zijn weer groot bij mij!!![/edit]
niet groot, meer padding
Blijkbaar leest Bas mee ;) Gelukkig, want dat andere lettertype was echt te klein. Eind goed al goed.
ik vind het anders nog steeds te klein, als je het mij vraagt. gooi die padding weg, en een grotere font

Reageren