De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:
- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.
- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.
- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst
- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Gaan men me nu echt vertellen dat dit het nieuwe menu is??
Sorry dat ik het zeg, maar dit is echt foei lelijk:
- Zwart komt nergens voor op PHPhulp, het past dus totaal niet
- Iconen zijn niet duidelijk, ben blij dat er title tags opzitten
- list-style moet denk ik nog op none worden gezet...
- Plaats tekst achter de iconen, nu heb je maar 10% van een box bezet met iconen, dat staat totaal niet mooi.
- Wat was er mis met de normale tekst?
Voor mensen die bij trans ip een account hebben kunnen via controlpanel -> mijn account -> betaalde facturen op een easter egg rechtsonderin klikken voor een gratis .nl domein voor 1 jaar.
Apart, hardnekkige cache die kutchrome. Maar ziet er inderdaad al een stuk beter uit.
Mwah, ik zou er blij mee zijn ;) scheelt veel laadtijd omdat je zo minder client-server roundtrips hebt bij het laden. Het ligt meer aan de proxy van phphulp (varnish/squid/apache) die de max-age heel hoog zet en jouw browser die dat goed begrijpt :p
Kees, bedankt. Ziet er al beter uit. Alleen die kleur past nog steeds totaal niet bij de rest van de site.
Ik zou ze grijs of PHPhulp-blauw maken. Tevens zou ik ze alle 4 in een sprite image zetten.
Kees, bedankt. Ziet er al beter uit. Alleen die kleur past nog steeds totaal niet bij de rest van de site.
Ik zou ze grijs of PHPhulp-blauw maken. Tevens zou ik ze alle 4 in een sprite image zetten.
Ik ben niet zo van de opmaak, meer van de code ;) In een sprite zetten is wel een goed idee inderdaad. Als ik Bas was en lekker lui ben zou ik gewoon mod_pagespeed installeren die heeft al sprite filters en fixed het zelf voor je :p
Chris Horeweg op 10/04/2012 09:21:00
Ik heb hier 120MBit, dus cache of download zou ik niet hoeven te merken (effectief 10MB per seconde) :)
Ja voor jou is dat geen probleem, maar voor de server kost het elke keer wel load als jij een verse pagina wilt of wilt kijken of de pagina inmiddels anders is (x-modified-since header). Vandaar dat dit soort dingen toegepast worden. Hier bij Speurders gaan ze daar aardig ver in kan ik je vertellen ;)