Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Volgens mij heeft phphulp geen test omgeving, of nouwja eigenlijk is PHPhulp de testomgeving haha
Ja, daar lijkt het wel op. Nu is er weer een border onder de items, ik moet zeggen en is de mooiste veranderen die ik vandaag op PHPhulp heb gezien!

Maar nog wel even dit toevoegen:
.content h2:last-child 
{
  border: none;
}

PS: Waarom niet in een lijst? Dat is vele malen semantischer
Meer padding-top en padding bottom tussen de items aub... geef het wat meer "lucht".
Ik vind dit wel mooier ja. Mischien nog een datum bij recente reacties?
die border vind ik wel leuk ^^ maar wel een beetje padding erbij ja. nu kan die dat hebben. toch vind ik dat de font klein lijkt, maar komt dat niet doordat die tijd zo donker gekleurd is?
Kunnen die regels aub wat verder uit elkaar? Hoe het nu is, is het te krap waardoor het onrustig wordt.

Zo is het nu:

En zo zou het moeten zijn:

Dit kan via een hele simpele aanpassing:

Zet in #main #sidebar .latest h2 de padding-bottom op 6px en voeg een padding-top toe van 2px. Jullie zouden me er een groot plezier mee doen!
inderdaad ozzie, ik gebruik normaal een chrome plugin van Jelmer waardoor de site er wat anders uitziet maar ik heb hem zonet even afgezet en mijn ogen begonnen al te draaien. Snel de extensie terug aangezet. :)
Ozzie PHP op 10/04/2012 18:31:21

Zet in #main #sidebar .latest h2 de padding-bottom op 6px en voeg een padding-top toe van 2px. Jullie zouden me er een groot plezier mee doen!

Ik denk dat ze dat zelf ook wel weten ;-)

Tuurlijk, ze hebben een glazen bol en kunnen aan de hand van een plaatje de exacte pixels bepalen... ;)
Ozzie PHP op 10/04/2012 18:38:49

Tuurlijk, ze hebben een glazen bol en kunnen aan de hand van een plaatje de exacte pixels bepalen... ;)

Inderdaad, alleen ze hebben geen glazenbol maar Photoshop. ;-)

Reageren