De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:
- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.
- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.
- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst
- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
die border vind ik wel leuk ^^ maar wel een beetje padding erbij ja. nu kan die dat hebben. toch vind ik dat de font klein lijkt, maar komt dat niet doordat die tijd zo donker gekleurd is?
inderdaad ozzie, ik gebruik normaal een chrome plugin van Jelmer waardoor de site er wat anders uitziet maar ik heb hem zonet even afgezet en mijn ogen begonnen al te draaien. Snel de extensie terug aangezet. :)