Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Ik zie het ook ja... Groot bedrijf die er gevoelig voor is.
Ik vond het trouwens apart... Sql injectie is toch 1 van de makkelijkste dingen om te voorkomen?
klopt, een mysql_real_escape_string() is genoeg
Lijkt me dus een slechte website, ofzijn er andere manieren van sql injectie?
en het ergste is nog wel dat die data die zij hadden alleen maar was beveiligd met een username en password. ik zou dan op zn minst een sms verificatie gebruiken
haha, ik kwam dit tegen, vond hem wel leuk:
hehe... lol
Hmm, ben het er eigenlijk totaal niet mee eens. Ik vind het meer een 'ik wil populair zijn en schrijf daarom wat mensen willen dat ik schrijf' plaatje dan eentje die echt leuk is, maar misschien kijk ik er dan weer veel te serieus naar.
Het is uiteraard bedoeld met een hele dikke knipoog Wouter ;-)

Reageren