Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
SiteMastersHulp? ;)
Beste Lezers,

Even een kleine zakelijk mededelingen. Zoals jullie misschien opgevallen is post ik de laatste tijd aanzienlijk minder berichten dan eerst.

Dit heeft de reden dat ik het op dit moment zeer druk heb met mijn opleiding en het realiseren van diversen projecten.

Ik kom er dan ook niet aan toe om op diversen topics te reageren. (Sorry Ozzie ;-))

Ik controleer echter wel veel de library en zal daar nog steeds voor 100% toezicht houden, maar als regeerder op het forum moeten jullie mij heel even missen.

Ik hoop mijn opleiding eind mei gehaald te hebben waarna ik mij weer op volle kracht kan inzetten.

Bedankt voor jullie begrip :-)

Niels
Pffff... moet je ook niet tussendoor op vakantie gaan he ;-)))
Succces met de studie... maar eigenlijk ga ik er vanuit dat we af en toe echt wel van je zullen horen ;)
Hoi Ozzie,

Tja, dat was nou heel even de afleiding om van het werk te ontsnappen :-)
Ja dankjewel, dat gaat op dit moment heel even voor het reageren op PHPhulp. Het controleren, up to date houden van de library blijf ik wel doen ;-)

Fijn weekeind,

Niels
Jij ook, en succes!
Dank u! Jij ook! Hoe gaat het met je CMS ?
Rustig aan... er is weer wat tussendoor gekomen, dus ik ga thuis in de avonduurtjes er af en toe mee verder...
trouwens, is het misschien niet leuk om een projecten pagina te hebben? Dan kan iedereen laten zien waar hij/zij mee bezig is en kunnen anderen weer tips geven
Ja, leuk idee. Al denk ik dat een pagina te ingewikkeld wordt, misschien een koffiehoek topic aanmaken?
misschien is het dan wel handig om een extra forum aan te maken, anders krijg je alles door elkaar heen

Reageren