Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Mensen.

Sinds vanmorgen ben ik bij de beheerders van PHPhulp toegevoegd :-) Dus ook voor overige vragen kan je bij mij terecht.

Niels
Zo, van scriptlib opruimer naar moderator naar beheerder. Je maakt goede stappen!

Maar het is wel een aanwinst voor het team! Succes!
Dank u :-) Uiteraard blijf ik wel eind-verantwoordelijke voor de library.
Congrats Niels...! (en nu snel m'n mail over de paden gaan beantwoorden! ;-))) )
Haha, je hebt al zat reacties gehad niet waar :-)

Ben ik gisterenavond fanatiek aan het tafeltennissen komt er iemand van een uitspelende club naar mij toe, jij bent toch toch Niels Kieviet? Uhh ja? Kijk, ik moet jouw de groetjes van mijn zoon overbrengen. Die kent jouw van PHPhulp. Zo? Hoe heet hij dan? Ja, mensen ik heb met de vader van Elwin Fratsloos gepraat :-)

Kleine wereld is het toch ook he ;)
:-)
Gefellie Niels,

Nu gaat het nog meer de goede kant op nu Niels ook bij de Beheerders zit..

Congrats Niels...
Kleine wereld, grappig :)
nu op zembla een "leuk" item, het gaat over SQL injection

Reageren