Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Nee klopt, maar ik kon het knopje nog een beetje indrukken, maar er gebeurde niks dus ik dacht dat ie echt kapot was. Pas toen het knopje er weer goed in zat deed ie het weer. Wel vreemd hoe dat knopje ineens verkeerd is komen te zitten overigens.
Zijn er hier veel mensen die aan Twitter doen?

bestaat dat nog? Is dat niet zo anno 2010? :)
Bart V B op 14/06/2012 11:52:39

bestaat dat nog? Is dat niet zo anno 2010? :)

Welk social media is volgens jou dan helemaal in?
facebook

facebook

Is dat niet anno 2004? :P

Wat dacht je van [google]Pinterest[/google]?

Is het geen idee om een topic te starten met Twitter accounts die wat zinnigs zeggen over PHP / HTML / CSS / etc?

Welk social media is volgens jou dan helemaal in?

Google+

Is het geen idee om een topic te starten met Twitter accounts die wat zinnigs zeggen over PHP / HTML / CSS / etc?

Daar krijg je nooit _relevante_ code ingeklopt met 128 tekens. ;)
Ik gebruik Twitter het meest en veel bedrijven ook...

[size=xsmall]Toevoeging op 14/06/2012 11:58:08:[/size]

Ik zit meer op twitter dan op facebook. Maar volgens mij is twitter wel populairder geweest dan nu.
Ik roep toch alleen google+ :P

Reageren