Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Whahahaha dat doet me denken aan .tk en .nl.tt domeinen. Geweldig xD
Koen, iedereen weet het, maar niemand wil een .tk domein...
Wouter J op 12/06/2012 19:57:29

Hihi, lol :)

Wouter J op 12/06/2012 19:57:29

+1
Ik weet wel een manier voor 1 jaar gratis een .nl, maar dat kan best moeilijk zijn
Reclame?
Poeh, vanochtend bijna een hartaanval. Ik wil m'n computer aanzetten, dus ik druk op het aan/uit knopje... weg knopje! Het knopje bleek helemaal ingedrukt te zitten en ik kon er niet meer op drukken. Helluuup! Nou, het einde van m'n computer... althans dat dacht ik. Snel in alle haast de zijkant kleppen eraf gehaald en met veel moeite de klep aan de voorkant eraf gehaald. De knop viel spontaan naar beneden. Knop teruggezet, klep digchtgemaakt. Computer aangezet en... oeeeffff, hij deed het weer. Dat was even peentjes zweten.

Dit is (volgens mij) mijn kast:

al zou het knopje helemaal weg zijn? dan is je computer toch niet helemaal af

Reageren