Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Ik vind dat je Facebook en Twitter niet met elkaar kan vergelijken. Op Twitter wil ik nog wel eens een linkje naar een mooie blog post zetten. Op Facebook doe ik dat weinig tot nooit.
Bart V B op 14/06/2012 11:59:06

Ik roep toch alleen google+ :P

Oh ja, ik lette even niet op. De namen lijken zo op elkaar en ook de avatar is hetzelfde.

Daar krijg je nooit _relevante_ code ingeklopt met 128 tekens. ;)

Nee, maar wel linkjes naar mooie artikelen ;-)
Het enige wat ik zo ongemak vind van twitter is dat je nooit ziet naar welke website je word gelanceerd. Dat heb je bij facebook nou weer wel.
Tegenwoordig zie je dat wel. De link gaat wel naar t.co maar op Twitter zelf zie je wel www.fac...com of zo iets.
Ja, ik doe aan twitter, maar dat weet je vast wel... ;)

Ik wil best wel een topic maken met een heleboel twitter accounts. Daar kunnen dan mensen hier wat accounts neerzetten, maar ook andere handige accounts om te volgen. Zoals @paul_irish of @silktide.

Bart V B
Daar krijg je nooit _relevante_ code ingeklopt met 128 tekens. ;)

Oh nee? Twittee is een DI container van 128 tekens en twitto is een webframework die in een tweet past.
Ik ben vandaag geslaagd voor mn VWO! Zijn er hier nog meer geslaagden?
[color=transparent]Gefeliciteerd!!!![/color]

01000111 01000101 01000110 01000101 01001100 01001001 01000011 01001001 01010100 01000101 01000101 01010010 01000100!!!
@jeroen: gefeliciteerd!

@iedereen: wat een rotweer! Het komt hier met bakken uit de hemel! En dat op 15 juni :-(

Het lijkt wel een tropische moesson!
Zon schijnt hier (nog) (groningen)

Reageren