De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:
- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.
- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.
- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst
- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Even een vraagje, ik ben in contact gekomen met de eigenaar van een domein met mijn voornaam .info, hij doet niks met zijn domein, en zegt doe een goed bod en ik zal het overwegen. Op zichzelf lijkt mij zo'n domein niet veel waard, maar omdat het ook zijn voornaam is, kan het voor hem wel een meerwaarde hebben ,in welke richting zouden jullie bieden :P?
Oke, ja klinkt logisch. Het is niet dat ik er nou veel voor over heb, maar leek me een leuk domein voor mijn persoonlijke site. En dan is de vraag was is laag, ik zat zelf te denken tussen 30 en 40?
Oke, ja klinkt logisch. Het is niet dat ik er nou veel voor over heb, maar leek me een leuk domein voor mijn persoonlijke site. En dan is de vraag was is laag, ik zat zelf te denken tussen 30 en 40?
Dat zal ik als ik jou was doen, 1 tip: hij zal vast proberen meer geld ervoor te krijgen. Begin laag, verhoog dan. Je kan ook googelen op whois .info, dan vind je wel iets. Kijk naar de hoster, probeer zijn pakket te achterhalen. En bied ietsje lager
Even een linkje of 2 om je verder te helpen
[google].info domein whois[/google]
[google]whois.info[/google]
Pfff... net verplicht m'n MSN moeten updaten (die ik alleen heel af en toe gebruik om een oude hotmailaccount te checken) krijg ik ineens allemaal van die nieuwsberichten te zien terwijl ik dat helemaal niet wil!! Hoezo irritant!!!??! Ik kan het ook nergens uitzetten. Pfff....
Hoezo niet uitzetten? Naar mijn weten kan het nog altijd uitgezet worden. En als je alleen voor je hotmail account msn op je PC hebt staan zou ik het er afzwieren en gewoon je mails via de site checken. ;)
Jasper, hoe kan ik het dan uitzetten? Heeeeeeel heeeeeeel heeeel af en toe chat ik nog met iemand, dus vandaar wil ik het er nog op laten staan. Maar ik weet niet hoe ik al die nieuwsberichten eraf krijg. Ik wil alleen de messenger zelf nog zien zoals in de oude versie. Deze nieuwe versie is ook nog een zo traag als dikke stront door een trechter iets.
Ja, ik weet wat je bedoelt. Ik meen me te herinneren (want mijn MSN is weg) dat het knopje ergens verstopt staat bij de instellingen (heb er ook eventjes achter gezocht). Loop alle opties eens langs. ;-)
je kan ook over gaan op een andere messenger client, ik gebruik tegenwoordig ook altijd pidgin. heb er al meerdere accounts aan toegevoegd en het is niet erg cpu vretend