De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:
- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.
- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.
- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst
- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Naar mijn mening is niets onkraakbaar, lukt het niet van buitenaf dan wel van binnen uit. Er zal waarschijnlijk ook geen enkel bedrijf 100% grarantie geven dat je site en/of netwerk omgeving hack proof is.
?
Onbekende gebruiker
14-08-2012 10:03
gewijzigd op 14-08-2012 10:04
Met het bsn kan je toch ook achterhalen waar iemand woont?
Met het bsn kan je toch ook achterhalen waar iemand woont?
Alleen bepaalde instanties en bedrijven die in een lijst op de overheidswebsite staan vermeld. Jij en ik als burger kunnen dit niet opvragen aan de hand van het BSN nummers.
Dat is het zelfde dat wij ook geen persoonsgegevens kunnen opvragen bij het RDW, dit kan alleen door speciale bedrijven en instanties gedaan worden.
Jammer dat ik net te laat kom voor weer een leuk ozzietopic [size=xsmall](nieuw woord voor discussietopics over PHP/codings standards die kunnen uitlopen tot meerdere pagina's)[/size]. Hoop dat je er snel weer eentje maakt.
[size=xsmall]Toevoeging op 15/08/2012 18:05:00:[/size]
Die had ik al ontdekt.
Jammer dat ik net te laat kom voor weer een leuk ozzietopic [size=xsmall](nieuw woord voor discussietopics over PHP/codings standards die kunnen uitlopen tot meerdere pagina's)[/size]. Hoop dat je er snel weer eentje maakt.