Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Daar heb je wel een punt!
En deze jongen is weer terug van weggeweest! :-) Andere mensen nog weggeweest?
Welkom terug Niels! Fijne vakantie gehad? :)

Misschien kan je ineens je mening eens geven over mijn futuristische verhaaltje. ;)
welkom terug :)

@jasper, moet je eens kijken naar gravatar. het lijkt wel op jou idee
@Vincent, dat is toch nog net iets anders niet? Ik heb er al met gewerkt toen ik een wordpress site aan het opzetten was en dat is enkele een profielafbeelding die gelinkt is niet?
dacht ik ook, maar het zo heel anders is dat ook weer niet. Al ben ik niet op veel sites gravatars tegen gekomen
Hmm nja, dat gaat het ook niet echt worden denk ik. Ik denk dat we eerder moeten kijken naar het google account in chrome. Bladwijzers, themas, apps, etc... worden allemaal gesynchroniseerd. Zo kan ik op elke pc inloggen en direct aan de slag gaan alsof het mijn eigen pc was. Je moet wel even opletten op welke pc gemaakt want je instellingen worden ook nog telkens lokaal opgeslagen wat het dan weer iets minder maakt. Maar zoiets dan beter uitgewerkt, één keer inloggen en direct aan de slag gaan, geen extra inlogbeurten, ...
Jasper, in Nederland kennen we Digi-D: één account waarmee je bij diverse overheidsinstellingen kunt inloggen.
Maar dat is logisch want de overheid is één geheel! Moest dat er zijn voor alle websites dan is dat hetgene dat ik bedoel. ;)

Geschreven vanop mijn GSM
Nou alsof dat digid nou zo'n success is, altijd als ik aangifte moet doen ofzo zit ik te schelden :D

Reageren