Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Hehe, ik zal m'n best doen :)

Die dubbele berichten dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat je alles nog een beetje dubbel ziet van de alcohol??? :)
Ozzie PHP op 15/08/2012 18:06:37

Die dubbele berichten dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat je alles nog een beetje dubbel ziet van de alcohol??? :)

Lol ;-)
Tsss, ik heb nu een perfect idee voor een nieuw project van mij. Heb al een ontwerp in gedachten, nu nog een goede naam. Irritant, en zeker als je niet goed bent in namen verzinnen
Zit hier altijd in hetzelfde schuitje: Naam voor template, naam voor project, naam voor applicaties, ik weet het nooit...
Bleh, ooit begonnen met de eerste letter van mijn naam te gebruiken. En dan plak ik gewoon de naam van hoe zo'n applicatie zou moeten noemen er achter.

Moest ik Wouter heten, dan zou ik er W-Forum van maken haha.
Dat vind ik iets minder klinken :P
- Raoul - op 04/09/2012 22:50:03

Blame Wouters zijn fout :P. Nja, ik heb E-...
Write Down op 04/09/2012 23:15:42

[quote="- Raoul - op 04/09/2012 22:50:03"]

Blame Wouters zijn fout :P. Nja, ik heb E-...
[/quote]

Haha :P Kan echt niemand helpen met een naam ):<
Het wordt een site als Break.com, een soort van viral video top 10/ verzameling.
Kleuren + applicatienaam
Een forum in zwart en wit: Black & White Forum
Een template in rood, groen en blauw: Rainbow Template
enz... of zoals veel koningen romeinse cijfers achterplaatsen
Als ge aan uwe 249ste forum bezig bent: Forum CCXLIX

[size=xsmall]Toevoeging op 04/09/2012 23:23:09:[/size]

Raoul's 10 ???
pt10 = Pause Top 10

[size=xsmall]Toevoeging op 04/09/2012 23:40:39:[/size]

pt10 = Pause Top 10

Reageren