Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Kees Schepers op 11/08/2012 10:51:09

Nou alsof dat digid nou zo'n success is, altijd als ik aangifte moet doen ofzo zit ik te schelden :D

Ja, maar komt dat door DigiD of heeft dat andere redenen ;-)

Hoi Jasper,

Heerlijke vakantie gehad hoor ;-) Top weer, en dat voor Nederland (@ozzie ;-p)

De rest nog op vakantie geweest?

Daarnaast, vergeten we vandaag geen biertje te tappen voor onze beste vriend Aar? Hij is vandaar jarig! :-)

Proost!

Gefeliciteerd Aar! :)
gefelicitAARt! :-)

Gefeliciteerd

[size=xsmall]Toevoeging op 13/08/2012 22:48:25:[/size]

Gefeliciteerd

[size=xsmall]Toevoeging op 13/08/2012 22:49:11:[/size]

Gefeliciteerd
Thnx allemaal :-)
Hoera dan maar!

Gistern was phphulp van 17:00 tot 19:00 niet bereikbaar?
Ozzie PHP op 10/08/2012 23:20:32

Jasper, in Nederland kennen we Digi-D: één account waarmee je bij diverse overheidsinstellingen kunt inloggen.

Ja en met jou BSN + geboortedatum kan ik hem aanvragen. Lekker veilig systeem, denk eraan dat alle zzp'ers het BTW nummer dus ook gelijk zijn BSN nummer is. Geboortedatum achterhalen en ik kan je Digid zo aanvragen (met een simpele omweg).

Zijn flinke discussies over geweest in de tweede en eerste kamer, aangezien dit zo veilig is als een vangnet dat op de grond ligt.
Haha, dat wist ik niet... lekker typisch weer :)
En het is niets meer dan een gewone inlog van gebruikersnaam/wachtwoordtje.

Reageren