Heej,

In de koffie hoek mag offtopic dus stel ik nu de vraag.

Ik ben zelf geloofig hier mee bedoel ik dat ik in God geloof en zo :) Is echt gaaf :).

Maar mijn vraag is wie gelooft hier nog meer in God?

Vertel het hier :) en als je het leuk vindt om over zulke dingen door te praten kun je terecht op www.youthgospel.nl vooral het forum!
Ik geloof dat de gelovigen geloven dat de ongelovigen niet geloven in een geloof.
zou kunne :P
Er is vast wel iets, want er noet in den beginne iets zijn geweest waardoor de oerknal kwam en blablabla...
en hoe kwam die knal er dan?!? militere oefening zeker.
He de oerknaltheorie is een stuk jonger dan dat wat er in de Bijbel staat. Geef hem wat tijd ^^,

Ik heb laatst nog een boek gelezen van iemand die beweerd dat alles in een soort golfbeweging gaat. Tijd gaat steeds sneller (tijd tussen twee grote gebeurtenissen is stteds korter), en op een moment komt alles op een keerpunt. Dan zou alles weer achteruit gaan. Planeten komen weer dichter bij elkaar, worden weer opgeslokt door zwart gat, bam weer een oerknal. En zo zou dat eeuwig door moeten gaan. (Alleen die gast legde het een stuk geloofwaardiger uit.)

edit: (zit weer achter een normaal keboard)
De oerknal is volgens mij een grote chemiche (en alle andere soorten) reactie die ontstaat door de enorme druk in een zwart gat. Stel je voor, je hebt een enorme planeet, dus een enorme zwaartekracht. Zo groot dat hij de omliggende planeten aantrekt en dus neerstorten op grote planeet, en de planeet nog groter wordt. Nog meer zwaartekracht. Nabijliggende sterrenstelsels worden aangetrokken (planeet is inmiddels echt enorm, 10 milljard keer groter dan de zon?) En zo slokt hij het hele hela, voor zover wij het kennen, op. De druk in de kern van die planeet is nu zo enorm, en de zwaartekracht zo groot, dat de planeet in lkaar stort. Nog meer druk. Dit veroorzaakt allemaal kernreacties -> nog meer druk. En die druk neemt zo snel toe dat als hij de druk van de planeet van de zwaartekracht overneemt, er een gygantischhe explosie ontstaat. Daar heb je je oerknal.

En zeg niet van 'wie heeft dan de planeten geschapen', want dan antwoord ik natuurlijk met 'wie heeft God dan geschapen'.
Het geloof is een stok om op te leunen en niet om mee te slaan !!!!
Helaas heeft nog lang niet iedereen dat door...
De ene vind dat de andere zo, de ene eorknal andere de bijbel, Wat maakt het uit!? Niks.
Zolang anderen er geen last van hebben tenminste.

Als jij ervan overtuigd bent dat je leeft tussen de doden (schimmen) en daarom niet harder dan 10 kilometer per uur met je auto mag rijden (stel jevoor, je zou wel eens een schim aan kunnen rijden) dan zou ik op de snelweg daar toch wel last van hebben.

Kortom: van mij mag iedereen geloven wat hij/zij/het wil, zolang ik er maar geen last van heb.
jha, daar heb je ook wel gelijk in!

Reageren