Ik wou gewoon weten wat jullie ervan vinden.

Firefox of Internet Explorer?

Zelf vindt ik Firefox, ten eerste al
als webmaster gezien, dat Firefox zich
al aan de nieuwste webstandaarden houdt.

Ten tweede wordt Firefox up-to-date gehouden

en zo kan ik nog wel even doorgaan!
Je kunt MSN wel in FF laten openen (iig, in de 'Default Browser')..

Je hebt hier wél Messenger Plus! (http://www.msgplus.net) en StuffPlug-NG (http://www.stuffplug.com) voor nodig.
Je zet dan de plugin Stuffplug aan in MsgPlus, en als je dan de juiste settings hebt (meestal standaard), en ff je pc reboot, zal als het goed is je mail openen in de 'Default Browser', in veel gevallen FF dus :)...

Als het niet werkt, ga je naar de Stuffplug settings, Plus!-menu, voorkeuren, plugins, stuffplug aanklikken, dan settings, en daar ergens 'Open links in default browser'.

Hoop dat jullie er wat aan hebben :)
Kasper schreef op 18.10.2005 22:24

En bovendien loop ik nogal tegen de opstarttijd van FF aan; ik kan IE al 3 keer opgestart hebben voordat FF op mijn scherm komt. En dat is niet makkelijk als je af en toe even je browser opent.

Dat is juist het erge... IE hoeft niet op te starten want het draaid al op de achtergrond, zo dudanig erg is het geintergreerd met windows. Het is er echt een onderdeel van en niet een losstaand iets.
Gebruik gewoon geen MSN Messenger maar bijvoorbeeld Miranda IM, stuk sneller, geen reclame, niet al die games, dingen die over je scherm heen springen e.d.

Ik las trouwens ergens dat IE 7 beter ondersteuning biedt voor CSS2
Ik gebruik google talk sinds windows messenger niet meer ondersteund word. Gtalk is een ideaal simpel programma, wat is gemaakt om te doen wat hij moet doen en niet meer dan dat!
asd
Dat micro$oft ons allemaal naait dat MSN IE opent en IE op de achtergrond draait is toch geen reden om geen FireFox te willen?
Ooh, wat geniet ik hier achter mijn mac, met AdiumX en een heleboel open source stuff :)
Opera beviel mij ook wel aardig trouwens, die renderde erg snel mijn pagina's...
Hah, ik heb zelfs een anti-IE pagina op men site :P
FF gebruik ik.
Webmakerij schreef op 19.10.2005 11:17
Gebruik gewoon geen MSN Messenger maar bijvoorbeeld Miranda IM, stuk sneller, geen reclame, niet al die games, dingen die over je scherm heen springen e.d.

Ik las trouwens ergens dat IE 7 beter ondersteuning biedt voor CSS2

Ja maar hoeveel mensen gebruiken nou Miranda IM? Of maakt het wel gebruik van de msn servers oid?
Miranda IM kan onder andere verbinding maken met MSN, maar ook met ICQ, Gtalk, en natuurlijk Jabber en zelfs IRC als ik het me goed kan herinneren. (Mijn Adium X in ieder geval wel)

Reageren