Beeldspraak zoekt PHP (web)programmeur 40 uur m/v

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 volgende »

Terence Hersbach

Terence Hersbach

22/04/2009 00:48:00
Quote Anchor link
[rimg]http://www.beeldspraak.com/images/logo_beeldspraak.gif[/rimg]
Wie zoeken wij?

Je bent iemand die conceptmatig kan denken en ideeën kan aandragen voor het slim en efficiënt uitvoeren van opdrachten.

Je volgt de trends en ontwikkelingen op ICT-gebied en bent bovendien goed in staat deze kennis creatief in te zetten naar internetoplossingen.

Je bent op zoek naar een werkgever die je uitdaagt om jezelf nog verder te ontwikkelen, die in jou wil investeren. Maar waar je ook op vrijdagmiddag een spelletje op de Wii mee kunt spelen.

Wat vragen wij?

een HBO/Universitair werk- en denkniveau;
uitgebreide ervaring met de ontwikkeling van complexe websites en op internettechnologie gebaseerde applicaties;
uitgebreide kennis van programmeertalen en platformen, waaronder uiteraard PHP;
kennis van onder andere (X)HTML, XML, CSS en Javascript;
ervaring met het inrichten van webservers voor klanten en beheer van hosting omgevingen;
enkele jaren aantoonbare relevante werkervaring.

Wat bieden wij?

Een leuke, informele en creatieve werksfeer met enthousiaste collega's. Naast verantwoordelijkheid krijg je van ons ruimte om jezelf optimaal te ontwikkelen. Beeldspraak biedt een goed salaris en dito arbeidsvoorwaarden.

Pas jij bij deze baan? Stuur ons je sollicitatie schriftelijk of via e-mail met daarin een korte motivatie en een recent CV. Je kunt je brief richten aan Martijn Koek: [email protected]

Adresgegevens:
Beeldspraak B.V.
Van Helmontstraat 21
3029 AA Rotterdam
Tel: 010 - 2439122

zie ook: http://www.beeldspraak.com/vacatures
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Terence Hersbach
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 15:31:03
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

27/04/2009 09:13:00
Quote Anchor link
schop!
 
Ruliezz

ruliezz

27/04/2009 09:28:00
Quote Anchor link
Terence schreef op 22.04.2009 00:48:

Wat vragen wij?

- een HBO/Universitair werk- en denkniveau;


Zijn MBO'ers niet goed genoeg?
 
Wesley Overdijk

wesley Overdijk

27/04/2009 10:19:00
Quote Anchor link
"werk- en denkniveau"

als je dit overzag, jij blijkbaar niet.
 
Leon Kunst

Leon Kunst

27/04/2009 10:35:00
Quote Anchor link
Altijd dat onderscheid maar weer... alsof een mbo'er dommer is dan een hbo'er... het verschil zit um in een a4tje... tuurlijk heb je meer ervaring als hbo'er, maar als je dit allemaal makkelijk kunt, terwijl je mbo'er bent, dan is dat toch ook goed lijkt me?....

niet dat omgv rotterdam me iets boeit, kwoon dikke 250 km verderop.
 
Wesley Overdijk

wesley Overdijk

27/04/2009 10:41:00
Quote Anchor link
Amsterdam ftw...

en ben ik het mee eens
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

27/04/2009 10:48:00
Quote Anchor link
ruliezz schreef op 27.04.2009 09:28:
Terence schreef op 22.04.2009 00:48:

Wat vragen wij?

- een HBO/Universitair werk- en denkniveau;


Zijn MBO'ers niet goed genoeg?
Als je goed leest, staat er wat er gevraagd wordt. Ik ben zelf ook op MBO afgestudeerd vorige week, dus als je denkt zoals wij dat graag willen, mag je het proberen. We zoeken alleen geen beginnend php-ers, maar mensen in een gevorderd stadium.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Terence Hersbach
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

28/04/2009 11:05:00
Quote Anchor link
nog een (laatste) schop!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Terence Hersbach
 
Robert Deiman

Robert Deiman

28/04/2009 11:26:00
Quote Anchor link
Rotterdam is voor mij ook veel te ver. Ik denk dat ik qua niveau wel aardig in de richting zou zitten. :S Naja, moet toh nog ff mijn masterclass PHP gaan volgen.
 
Iltar van der berg

iltar van der berg

28/04/2009 13:43:00
Quote Anchor link
Leon Kunst schreef op 27.04.2009 10:35:
Altijd dat onderscheid maar weer... alsof een mbo'er dommer is dan een hbo'er... het verschil zit um in een a4tje... tuurlijk heb je meer ervaring als hbo'er, maar als je dit allemaal makkelijk kunt, terwijl je mbo'er bent, dan is dat toch ook goed lijkt me?....

niet dat omgv rotterdam me iets boeit, kwoon dikke 250 km verderop.


Quote:
alsof een mbo'er dommer is dan een hbo'er

Niet per definitie.

Quote:
het verschil zit um in een a4tje...

Dat is dus niet zo. Ja, ze nemen je sneller aan als je kan aantonen dat je HBO hebt afgerond. Mensen die HBO doen hebben vaak een andere manier van denken dan de gene die op het MBO zitten. Niet alleen denken, maar ook de motivatie om door te leren, natuurlijk het leer niveau maar ook het gedrag zijn van invloed. Zelf doe ik MBO, maar dat is echt een laggertje. Ook op het MBO zie je snel een verschil tussen mensen die hierna nog HBO gaan doen en wie niet.

Quote:
tuurlijk heb je meer ervaring als hbo'er, maar als je dit allemaal makkelijk kunt, terwijl je mbo'er bent, dan is dat toch ook goed lijkt me?

Dat ligt weer aan de hierboven genoemde punten.

Quote:
niet dat omgv rotterdam me iets boeit, kwoon dikke 250 km verderop.

Taal gebruik is ook erg van invloed. Niet alleen het praten, maar ook het typen. Je kan zien dat jij ook (V)MBO doet of hebt gedaan.
 
Leon Kunst

Leon Kunst

28/04/2009 13:51:00
Quote Anchor link
Grapjas, dat kun je zo zien in m'n profiel.

Op fora probeer ik wel normaal NL te typen, maar soms schiet het er wel eens bij in. Dit doordat ik op msn ook zo praat.

Verder, ga ik volgend jaar HBO doen, als dat allemaal goed afgerond is, ben ik dus in 3 jaar een totaal ander persoon geworden + ik typ anders?

Ik wil geen discussie ontluiken, maar je bent zo, of je bent anders.
 
Iltar van der berg

iltar van der berg

28/04/2009 13:57:00
Quote Anchor link
Ik had nog niet in je profiel gekeken. In ieder geval succes op het HBO, ik hoop dat je daar niet "vergeet" om ABN te typen voor je verslagen.
 
Leon Kunst

Leon Kunst

28/04/2009 14:00:00
Quote Anchor link
Ik ben nu ook bezig met verslagen, en formeel / informeel typen kan ik prima uit elkaar houden :) Maar iig bedankt :)
 
Robert Deiman

Robert Deiman

28/04/2009 14:24:00
Quote Anchor link
@Leon en Iltar
Het heeft geen nut een discussie te houden hier over wat nou beter is aan HBO. HBO'ers pakken nieuwe dingen gemiddeld wat sneller op dan MBO'ers, (gemiddeld dus, niet altijd!) hebben vaak een betere motivatie, omdat ze er wel moeite voor moeten doen en hebben ook vaak een hogere mate van zelfstandigheid en meedenken.

Ik kan me voorstellen dat een HBO werk/ denkniveau wordt verwacht. Het is niet goed als het werkt, maar het is pas goed als het optimaal werkt. Dat zijn een paar dingen waarom ik me kan voorstellen dat HBO niveau wordt gevraagd. Daarnaast (en wederom niet altijd) is het vaak zo dat een HBO'er communicatief wat vaardiger is dan een MBO'er (zeker van de technische opleidingen) Proactiviteit is een term die op het HBO zeker wel naar voren komt/ kwam, op MBO weet ik niet.

Maargoed, dat terzijde, waarom ik eigenlijk postte is omdat ik wil dat jullie verder ontopic verder gaan.
 
Iltar van der berg

iltar van der berg

28/04/2009 14:27:00
Quote Anchor link
Ontopic dan maar; Nee sorry. Ik heb al een contract getekend bij TransIP.
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

28/04/2009 14:40:00
Quote Anchor link
Ik heb juist gekozen om geen HBO te gaan doen (wel meeloopdagen enzo). Als ik zie hoe die gasten te werk gaan. Hier op stage zitten een paar gasten 3ejaars HBO grafische vormgeving en nog amper verstand van CSS en HTML, laat staan een programmeertaal of scripttaal.

Ik heb nu een contract getekend bij een internet bedrijf waar ik 1 juli begin (voornamelijk PHP).
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jurgen assaasas
 
Iltar van der berg

iltar van der berg

28/04/2009 15:49:00
Quote Anchor link
Jurgen, HBO betekend niet dat je meteen ook alle css en html kent, of wat dan ook. Ik kwam in de eerste op het MBO en kon al php (basis). Andere in mijn klas leerde het pas eind tweede klas.

Wederom een puntje motivatie om voor jezelf iets te doen en niet omdat het van school moet.
 
Leon Kunst

Leon Kunst

28/04/2009 15:53:00
Quote Anchor link
Ik zit hier bij een bedrijf wat oplossingen voor de overheid bedenkt / heeft, en die collega's hier, hebben grotendeels hbo gehad, en die weten echt, zoooo ziek veel!

kheb 1 collega gehad, en die heeft bijna alle pakketten in elkaar geflanst... en geloof me, dat is echt afschuwelijk uitgebreid en netjes in elkaar gezet... elke x als ik de code in duik, lik ik m'n vingers er bij af....
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

28/04/2009 16:13:00
Quote Anchor link
Ik doe zelf momenteel HBO Software Engineering, maar ik merk wel duidelijk wie hiervoor HAVO of MBO hebben gedaan.
MBO'ers zijn meer praktisch gericht, de mensen uit onze klas die MBO hebben gedaan, die zijn meestal het eerst bezig met het tikken van de code, nog voor dat ze alles goed hebben uitgedacht.
Ik denk dat het grootste verschil tussen HBO en MBO, het verschil tussen theorie en praktijk is. (HBO dus meer vanuit de theorie naar de praktijk werken, MBO vanuit de praktijk klein beetje naar de theorie)

Voor de rest wil ik liever een baan voor max 16 uur in de week, in omgeving noord-holland (noord) of leeuwarden :P
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

28/04/2009 16:24:00
Quote Anchor link
iltar van der berg schreef op 28.04.2009 15:49:
Jurgen, HBO betekend niet dat je meteen ook alle css en html kent, of wat dan ook. Ik kwam in de eerste op het MBO en kon al php (basis). Andere in mijn klas leerde het pas eind tweede klas.

Wederom een puntje motivatie om voor jezelf iets te doen en niet omdat het van school moet.


Snap ik. Maar je mag toch verwachten dat je dit wel weet na 3 jaar. Broertje van m'n vriendin zit in zijn eerste jaar HBO Multimedia en die begint nu met HTML/CSS.
 
B a s
Beheerder

B a s

28/04/2009 16:25:00
Quote Anchor link
Graag weer ontopic, er wordt hier een vacature aangeboden. Discussie over het verschil tussen MBO en HBO graag voeren in de koffiehoek.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.