4kante resize

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. 50% van jullie werkzaamheden is maatwerk en de overige 50% is

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Als Senior Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende best-gecertificeerde Java community. Deze bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Aval en de Nationale Politie. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

PHP Programmeur

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda, ontwikkel je als PHP programmeur niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het constant inspelen op nieuwe innovaties m.b.t software ontwikkeling. Naast het ontwikkelen van webapplicaties, bouwt deze toffe werkgever ook webshops en websites voor hun opdrachtgevers. Wat ga je doen? Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony framework; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van software. Daarnaast ben je voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Hieronder een kort overzicht van jouw takenpakket: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony Framework; Het schrijven van een schone en efficiënte codes; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klant; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het

Bekijk vacature »

Junior/medior Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij als ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor veel van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van maatwerk features en applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. Jij als full stack developer zult dus

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als SQL database developer? Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het development team zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Wil jij werken voor een groeiende werkgever in regio Breda waar jij de ruimte en tijd krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van logistieke processen; Je gaat projecten vanaf het begin tot het

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functie omschrijving Als Back-end Developer heb je de eer om als eerste interne developer bij deze organisatie te beginnen. Op dit moment zijn er externe developers, maar daar wil de organisatie verandering in brengen. Op termijn moet de gehele afdeling uit intern personeel bestaan. Je kan je voorstellen dat de eerste interne developer ook de nodige kennis mee moet brengen. Dat klopt. Je gaat je namelijk aan het begin bekommeren over de externe developers en uiteindelijk over je interne collega's. Verder ga je het volgende doen: Het bedenken, beheren en onderhouden van webportalen, API-koppelingen en applicaties; Je bedenkt en werkt

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail; Verantwoordelijk voor de front-end werkzaamheden; Naast de front-end werk je ook aan de backend. Hier ga je werken Als Full Stack Developer komt je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development

Bekijk vacature »

Medior/Senior Python developer (Django)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en werken ze met pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Er is een kwaliteitsfocus en dan biedt ruimte om verbeteringen echt door te voeren binnen de gehele

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een enthousiaste PHP / Symfony Developer. Een ambitieus persoon die het gemotiveerde development team komt versterken met het realiseren van nieuwe en complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor professionele groei? Dit ga je doen: Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

As a Senior Front-end Developer you maintain the balance between creativity and functionality for our webshop, and you coach your fellow developers. How do I become a Senior Front-End Developer at Coolblue? As a Front-end Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present this within the team. You are also proud of your work and welcome all feedback. Would you also like to become a Senior Front-End Developer at Coolblue?

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Willem van Oort

Willem van Oort

10/05/2009 13:42:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,
is het mogelijk om met php, een bestand te resizen naar een vierkant, maar dat ie dan stukken wegsnijd, zodat het plaatje plat gedrukt word?
groetjes Willem
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Willem van Oort
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 08:22:05
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

10/05/2009 13:47:00
Quote Anchor link
Ja.
 
GaMer B

GaMer B

10/05/2009 13:58:00
Quote Anchor link
Zie image.
 
Willem van Oort

Willem van Oort

10/05/2009 14:04:00
Quote Anchor link
wat moet ik daar op die pagina dan precies doen?
 
GaMer B

GaMer B

10/05/2009 14:07:00
Quote Anchor link
Zoek de juiste functies bij een en voeg ze samen. Zie bijvoorbeeld imagecopyresampled of imagecopyresized en bekijk ook de voorbeelden eens die bij al die functies staan.
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

10/05/2009 14:08:00
Quote Anchor link
Je moet de afbeelding resizen, resamplen en eventueel kopieren. Je moet gewoon de handleiding lezen.
 
Willem van Oort

Willem van Oort

10/05/2009 14:12:00
Quote Anchor link
als ik een 4kant wil, wat moet ik dan precies doen? ik ben namelijk nogal noobisch;)
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

10/05/2009 14:14:00
Quote Anchor link
De documentatie lezen. En je moet gewoon na denken. Een combinatie van verschillende image*() functies is nodig hiervoor. Ook moet je wat berekeningen doen en kijken of de afbeelding hoger is dan breder of andersom, dan weet je aan welke kant je er wat af moet halen en voor de rest kun je gewoon resizen.
 
Willem van Oort

Willem van Oort

10/05/2009 14:16:00
Quote Anchor link
Maar ik wil bijvoorbeeld als je een plaatje toevoegd, hij automatisch zon 4kant maakt, dus niet standaart iets eraf snijden
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

10/05/2009 14:17:00
Quote Anchor link
Godverdomme, lees die docs en ga zelf aan de slag.
 
Willem van Oort

Willem van Oort

10/05/2009 14:23:00
Quote Anchor link
wtf, hoeze doe jij dom.. ik stel gewoon een vraag, hoef jij niet dom te doen. Ik wilde alleen antwoord op mijn vraag. Als jij mijn niet wil helpen, moet je dat zelf weten...

iemand anders (die normaal kan doen..)
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

10/05/2009 14:26:00
Quote Anchor link
Heb je nou al naar die imagefuncties gekeken? Nee. Weet je al wat GD is? Nee. Ga dat eerst uitzoeken en maak wat je wilt, als je dan een error krijgt kom je terug. Verwacht niet dat wij het even voor je maken, want dat is geen helpen.
 
Willem van Oort

Willem van Oort

10/05/2009 14:32:00
Quote Anchor link
I know, ik stel ook alleen FATSOENLIJK een vraag. Ik verwacht niet dat jullie dat voor mij doen, nee. Maar breng wel het respect op voor mensen die iets niet goed begrijpen.

is dit al goed?:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
imagecopyresized  ( 'previews/HPIM00182.jpg'  , 'previews/HPIM0018.jpg'  , 0  , 0 , 0  , 0  , 20  , 20  , 1200  , 1600);
?>


BTW: ik heb al WEL naar die functies gekeken, allang voor ik hierheen kwan
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Willem van Oort
 
GaMer B

GaMer B

10/05/2009 14:34:00
Quote Anchor link
Willem, we proberen je hier een bepaalde kant op te sturen en niet geheel werkende scripts te geven. Probeer wat te rommelen met die functies en als het gewenste resultaat niet te volbrengen is met jouw eigen scriptje, willen we jouw wel verder helpen.

Als je ons vraagt om een geheel script te maken weet je daarna nog steeds niet wat alles nou doet.
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

10/05/2009 14:34:00
Quote Anchor link
Willem schreef op 10.05.2009 14:32:
I know, ik stel ook alleen FATSOENLIJK een vraag. Ik verwacht niet dat jullie dat voor mij doen, nee. Maar breng wel het respect op voor mensen die iets niet goed begrijpen.


Nee, maar je zult het nooit begrijpen als je niet de handleiding gaat lezen. En nee, ik heb tot het moment dat je dat gaat lezen geen respect voor je.
 
GaMer B

GaMer B

10/05/2009 14:36:00
Quote Anchor link
Willem schreef op 10.05.2009 14:32:
is dit al goed?


Doet het wat je verwacht dat het doet? Wat gebeurt er als je wat verandert? Komt het dan al wat dichter in de buurt met wat je voor ogen hebt? Probeer wat te rommelen met de parameters. Kijk ook eens naar wat voorbeelden op PHP.net.
 
Willem van Oort

Willem van Oort

10/05/2009 14:37:00
Quote Anchor link
ok, bedankt, ik zal kijken
 
- SanThe -

- SanThe -

10/05/2009 14:37:00
Quote Anchor link
Dat was het wel weer. Nu weer alleen ontopic graag.

SanThe.
 
Willem van Oort

Willem van Oort

10/05/2009 14:40:00
Quote Anchor link
het geeft alleen dit: http://*******.net/test5.php weer :(
wat doe ik verkeerd?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Willem van Oort
 
- SanThe -

- SanThe -

10/05/2009 14:44:00
Quote Anchor link
En nu moeten wij op die niet bestaande link gaan kijken?
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

10/05/2009 14:45:00
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.