[aanbieding] Freelancer voor kleine opdrachten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Maarten Slenter

Maarten Slenter

01/03/2009 12:16:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben 15 jaar en kan redelijk programmeren.
Ik heb kennis van HTML, CSS, beetje Javascript (voornamelijk Mootools), PHP (natuurlijk) en MySQL.
Verder heb ik al een paar opdrachten gedaan, en werk ik min of meer al voor iemand, deze opdrachten zijn voornamelijk vanwege wettelijke verplichtingen m.b.t. freelancers (je mag niet al je opdrachten van 1 persoon krijgen en je toch freelancer noemen).

Het gaat mij slechts om kleine opdrachten, een formuliertje + afhandeling bijvoorbeeld. Overleg gaat het liefst over MSN of Google talk (een soort MSN van Google)

Als u geïnteresseerd bent kunt u een mail sturen naar [email protected], via Google Talk contact opnemen met [email protected] of via MSN contact opnemen met [email protected]

Voor portfolio en verwijzingen ook graag contact opnemen met de bovengenoemde adressen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Maarten Slenter
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 12:39:27
 
Arend a

Arend a

01/03/2009 13:52:00
Quote Anchor link
Ik raad je aan ook een website met portfolio en informatie zoals je BTW nummer en kvk nummer te linken.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.