Aanpassing OScommerce hulp gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Frank Schepens

Frank Schepens

08/06/2012 09:47:17
Quote Anchor link
Beste Lezers,
ik zou graag iemand vinden die, eerste instantie, een aanpassing zou kunnen doen in OScommerce. Het volgende zou gedaan moeten worden. Een nieuwe klant gaat zich aanmelden, vult het formulier in, verstuurd dit en ontvangt een bevestigingsmail. Nu mag dit laatste NIET! De klant mag pas na eem x-tal minuten een bevestigingsmail ontvangen..... optie is eventueel dat ik de bevestiging ontvang en deze handmatig doorstuur. Ik weet het klinkt vreemd maar het is een eis van de leverancier. Interesse.....meer uitleg.... ik verneem het graag. In de nabije toekomst meer werkzaamheden. Vergoeding in overlerg. Ik hoor het graag. Bedankt, Frank
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 16:55:39
 
Joakim Broden

Joakim Broden

08/06/2012 10:07:50
Quote Anchor link
Gewoon afraden bij de klant. Dit gaat hem klanten kosten, als mensen te lang moeten wachten op bevestigingsmail gaan ze niet meer bevestigen en dus niet meer winkelen....

Jij bent de expert, jij kunt de klant best dingen afraden of weigeren. Jij word uit eindelijk er wel op aangekeken hoe die webshop werkt.
Gewijzigd op 08/06/2012 10:34:39 door Joakim Broden
 
Dave schaafsma

dave schaafsma

08/06/2012 10:16:16
Quote Anchor link
Beste frank.

Ik wil me er wel eens in verdiepen , wat een rot leverancier heb jij dan zeg !
Dit is het slechste eis die ik ooit heb gehoord. Graag een privebericht met meer informatie.

Groeten Dave Schaafsma.
 
Frank Schepens

Frank Schepens

08/06/2012 11:36:43
Quote Anchor link
Hertog Jan op 08/06/2012 10:07:50:
Gewoon afraden bij de klant. Dit gaat hem klanten kosten, als mensen te lang moeten wachten op bevestigingsmail gaan ze niet meer bevestigen en dus niet meer winkelen....

Jij bent de expert, jij kunt de klant best dingen afraden of weigeren. Jij word uit eindelijk er wel op aangekeken hoe die webshop werkt.




Toevoeging op 08/06/2012 11:38:34:

ben het helemaal met je eens....... maar de soep word niet zo heet gegeten als hij wordt opgedient..... Het beste bier overigens!!! Frank
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.