aanpassing script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Alan

Alan

21/09/2007 19:48:00
Quote Anchor link
Ik vond op deze site dit script voor een contactformulier: http://www.phphulp.nl/php/scripts/2/12/
Heb het ondertussen gebruikt om mn contactform te maken.
Het enige wat me niet lukt en wat ik ook niet terug vind\ is hoe ik checkboxen kan toevoegen aan het script:
Ik heb hetvolgende geprobeerd maar dat werkt niet:

// fruit
echo "<tr><td><p>Kies uw fruit:</p></td>";
echo "<td><p><input type=\"checkbox\" name=\"fruit\" value=\"appel" . $_POST['fruit'] . "\"> Appel</p></td></tr>";
echo "<tr><td>&nbsp;</td>";
echo "<td><p><input type=\"checkbox\" name=\"fruit\" value=\"Peren" . $_POST['fruit'] . "\"> Peren</p></td></tr>";
echo "<td><p><input type=\"checkbox\" name=\"fruit\" value=\"Druiven" . $_POST['fruit'] . "\"> Druiven</p></td></tr>";

<knip>

$inhoud_mail .= "Ik wil dit fruit: " . $_POST['fruit'] . "\n";


Weet iemand hoe ik dit goed krijg?
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 00:04:31
 
- SanThe -

- SanThe -

21/09/2007 23:37:00
Quote Anchor link
Zoek eens bij de tutorials en bij de scripts op deze site door hier links 'checkboxen' in het - PHP zoeken - in te vullen.
 
Alan

Alan

29/09/2007 10:46:00
Quote Anchor link
Ik heb al gezocht maar met de informatie die ik vind kan ik dat specifieke script niet aanpassen. :-(
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.