account onverwacht geschorst

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jan terhuijzen

jan terhuijzen

26/01/2012 13:09:14
Quote Anchor link
Hallo,

na aanleiding van dit topic heb ik ook een vraag waarom dat mijn account op webhostingbuilders.com is geschorst
de rede van de schorsing:

"Dear Valued Customer,

It appears this account is currently suspended.


If the account is suspended for quota/limit or overload reasons you should upgrade your account using the links below or click here. "


Ik kan niet meer in databases en ftp, en dat is het ergste want daar stonden erg belangrijke gegevens en scripts in

De webhost doet net alsof je je account moet "upgraden" en nog meer moet betalen en zo je account pas kunt terug krijgen?
ik heb al een bericht gestuurd maar ze hebben nog geen antwoord gegeven. Ik zet dit topic nu op php hulp om mischien wat goede raad op te doen.
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 06:25:57
 
Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

26/01/2012 13:18:37
Quote Anchor link
Wat hoop je te bereiken ?
Gaat het enkel om je bestanden die op de server staan of het domein ?

Heb je een back-up van je bestanden ?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/01/2012 13:20:40
Quote Anchor link
Is je account niet gewoon weer aan het begin van de volgende maand weer actief, omdat je een maandelijks limiet hebt?
 
Jan terhuijzen

jan terhuijzen

26/01/2012 13:24:02
Quote Anchor link
Ik hoop dat het in elk geval niet langer duurt dan een maand en als ik de scripts en bastanden al terug heb is het al minder erg, ik heb een paar backups maar dan heb ik nog lang niet alles. Verder heb ik geen enkele waarschuwing of mail gekregen voordat dit gebeurde.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/01/2012 13:27:49
Quote Anchor link
Jan terhuijzen op 26/01/2012 13:24:02:
Ik hoop dat het in elk geval niet langer duurt dan een maand en als ik de scripts en bastanden al terug heb is het al minder erg, ik heb een paar backups maar dan heb ik nog lang niet alles. Verder heb ik geen enkele waarschuwing of mail gekregen voordat dit gebeurde.

Ik ga er zelf vanuit dat je op 1 feb. weer toegang zal hebben. Je bent naar alle waarschijnlijkheid gewoon je maandelijke bandbreedtte overschreden.
 
Jan terhuijzen

jan terhuijzen

26/01/2012 13:29:37
Quote Anchor link
oke ik zal maar afwachten tot het voorbij is en me mailbox goed controleren of ik al antwoord van ze heb.
 
Jan terhuijzen

jan terhuijzen

01/02/2012 20:05:28
Quote Anchor link
Hallo mensen!

Waarschuwing!
Laat nooit je website hosten door securesignup.net of webhostingbuilders.com !

Dit zijn 2 bedrijven die samenwerken (en een beetje oplichten)

Ze doen het als volgt:
Ze verkopen je een domein, daar betaal je bijvoorbeeld 60 euro per jaar voor.
Je hebt betaald voor dit domein een heel jaar te hebben en het stopt pas als je er ZELF mee stopt.
Na 6 maanden wordt je website geschorst! terwijl je het hele jaar hebt betaald.
Je moet je website dan "terug kopen"
Ik heb op internet al gezocht over dit gedoe van deze webhost en er zijn erg veel klachten te vinden van andere mensen.
Gewijzigd op 01/02/2012 20:06:46 door jan terhuijzen
 
Aad B

Aad B

01/02/2012 20:58:49
Quote Anchor link
@JAN: het is natuurlijk niet echt bijdehand om je belangrijke scripts alleen op je productie-omgeving te hebben. Je kan beter alles op je lokale (test) omgeving hebben en "een kopie" op je website. Ander punt is natuurlijk je gegevens in de database: Maak dagelijks een backup en kopieer die ook naar je lokale omgeving. Zo ben je altijd baas over je scripts en gegevens. Dan je domeinen, breng die nooit onder bij de kilo-hosters, maar ergens anders en onderhoud daar je DNS gegevens. Ik heb al mijn domeinen bij een betrouwbare firma en die regelen de DNS zaken voor me. Een website bij een bagger-hoster kan ik dus zo verlaten en alles opnieuw opzetten elders!
 
Robin Van den Broeck

Robin Van den Broeck

02/02/2012 22:42:41
Quote Anchor link
Aad B, probeer jij daar maar is elke dag aan de denken als je server geen crowjobs ondersteunt.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.