Achtergrondmuziekje uitzetten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software developer - senior

Functie omschrijving Voor een echt softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking voor de afdeling Software Development! Ben jij op zoek naar een werkgever waar meerdere software developers werken aan interessante projecten? Ben jij op zoek naar een werkgever waar je onderdeel wordt van een team dat echt passie heeft voor het ontwikkelen van software? Dan ben je hier aan het juiste adres! Als softwareontwikkelaar kom je terecht bij een onafhankelijk, door kwaliteit gedreven, doortastend en daarbij op een Agile wijze werkend bedrijf. Ben jij een expert in het vertalen van Componenten van Functionaliteit naar Business lagen?

Bekijk vacature »

PHP/Symfony developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Bergen op Zoom ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen bezig met software ontwikkeling. Je bent buiten ontwikkeling ook continu bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden

Bekijk vacature »

Network Engineer (f/m/d) in Heidelberg

Network Engineer (f/m/d) The IT Services team operates and supports the IT infrastructure and services at EMBL headquarters in Heidelberg and at the laboratory’s sites in Barcelona and Rome. As part of IT Services, the Network team is responsible for managing and developing the network infrastructure in our data centres, on campus, and to our external network providers. As a leading scientific institution with highly data-intensive research, extensive data flows at and between the laboratory’s six sites and to the Internet, EMBL is connected to national and international scientific networks using state-of-the-art technologies from vendors including Cisco, Extreme Networks and

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer - remote werken

Functie Als Front-end (Angular) developer ga je aan de slag met het uitbouwen van hun webapplicatie, als één van de front-end experts ga je samen met collega’s in een devops team werken aan een nieuw front-end voor hun calculatie oplossing. Binnen de calculatiesoftware kunnen meerdere professionals tegelijk samenwerken, 3D calculaties uitvoeren en ook inzien met de benodigde specifieke details. Deze software wordt veel ingezet om projectbeschrijvingen en kosten in kaart te brengen, en tijdens de uitvoering te bewaken. Maar hiernaast liggen er in de toekomst veel meer plannen op het gebied van front-end in de andere applicaties. Genoeg te doen

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een ontwikkelteam met 7 .NET developers. In ons team werken er drie senior .NET developer, twee medior .NET developers en twee junior .NET developers. Er is dan ook genoeg senioriteit in ons team om jou te kunnen bieden wat jij nodig hebt! Wij werken in scrum en hebben drie wekelijkste sprints. Daarnaast doen wij minimaal vier keer per jaar een release. Ons platform is ontzettend complex en groot. Het is dan ook in het begin belangrijk dat jij de processen gaat begrijpen. Jij krijgt dan ook een cursus om beter te begrijpen

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior Software Developer C++

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Vacature ID: 13342 Introductie Do you want to work for one of the most innovative companies located in the region of Eindhoven. Currently Due to growth we are looking for a Senior Software Developer. Our client is a high-tech company with international roots and can provide you with a challenging opportunity. Functieomschrijving Responsibilities: Design, develop, and maintain high-quality software applications in C++ Collaborate with other engineers, product managers, and stakeholders to understand requirements and develop solutions Write clean, maintainable, and efficient code Conduct thorough testing and debugging to ensure high-quality software Optimize applications for

Bekijk vacature »

Als Lead PHP developer bijdragen aan het onderwijs

Functie Als Lead PHP developer zet je samen met het team en de andere lead developers de technische lijnen uit als het gaat om het ontwikkelen van de applicaties en bepaal je samen met de PO waar elke sprint aan gewerkt zal worden. Je kunt op basis van een user story een goede aanpak formuleren en een planning opstellen, en andere hierin meenemen. Wanneer je team code schrijft verwacht je degelijke oplossingen, bij voorkeur gebruik makend van Domain Driven Design. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit

Bekijk vacature »

Front end developer binnen het onderwijs

Functie Het doel van dit team is om te zorgen dat de studenten altijd op de hoogte zijn van relevante informatie en de mogelijkheid hebben om online vragen te stellen. Hiervoor hebben ze een portal ontwikkeld. De app is echt een greenfield project met een eigen inrichting middels cloud. De ontwikkeling wordt gedaan door gebruik te maken van oa. Javascript, React, CSS, Next.js, GraphQL in een Azure Cloud omgeving. Daarnaast gebruiken ze tooling als Figma, storybook, Jest en Github. De complexiteit in deze rol zit hem in het feit dat data uit verschillende bronsystemen komt waarbij er zowel gekoppeld wordt

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een andere uitdaging? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een Fullstack developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in

Bekijk vacature »

Senior front-end developer (React)

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren front-end developer. Als senior werk je nauw samen met 5 collega developers. Een klein scrum team dus, met korte lijnen waardoor jouw ideeën snel tot uitvoering gebracht kunnen worden. De huidige applicaties worden veelal ontwikkeld met o.a. React, Redux, TypeScript. Ze zijn echt op zoek naar een kartrekker in het team. Naast het meedenken over, opzetten en uitvoeren van bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Hierin nemen ze graag de tijd om mensen de ruimte te

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Cobol Applicati

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 7 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: In de applicatie ETM zijn nu de inningsvoorzieningen voor ongeveer 25 aangifte- en aanslagmiddelen opgenomen. ETM is een extern aangeschafte service en het huidige contract met leverancier Oracle loopt af op 31-12-2022. Het programma uitfaseren ETM heeft als doel om vervanging te realiseren waarmee alle nu in gebruik zijnde ETM ondersteuning wordt overgenomen in nieuwe Inningsvoorzieningen om de continuïteit van de inningsprocessen te waarborgen. Eén van de inningsvoorzieningen die voor het einde van 31-12-2022

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

.NET Developer Azure

Dit ga je doen Het ontwerpen en bouwen van diverse applicaties (C#, ASP.NET, MVC); Het ontwikkelen van Webservices (WCF); Het meewerken aan de transitie naar Azure; Het samenwerken met collega's binnen een Scrumteam en meedenken over de User Stories; Het bouwen van unittesten; Meedenken over nieuwe tooling, ontwikkelingen en technologieën in de markt. Hier ga je werken Je komt te werken bij een organisatie die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van verschillende portalen. Deze portalen worden gebruikt door diverse partijen en jouw taak is om ervoor te zorgen dat deze optimaal functioneren. Je wordt onderdeel van een Scrumteam en werkt

Bekijk vacature »

PHP Programmeur

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda, ontwikkel je als PHP programmeur niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het constant inspelen op nieuwe innovaties m.b.t software ontwikkeling. Naast het ontwikkelen van webapplicaties, bouwt deze toffe werkgever ook webshops en websites voor hun opdrachtgevers. Wat ga je doen? Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony framework; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die

Bekijk vacature »
Roos

Roos

27/11/2006 19:27:00
Quote Anchor link
Bij het openen van de pagina begint er een achtergrondmuziekje. Nu wil ik graag zo'n knop/ afbeelding van een luidsprekertje met de functie om de muziek uit te zetten.

Weet iemand zo het script daarvoor?

Voor het muziekje gebruik ik:
<EMBED SRC="kerst.mp3" HIDDEN="true" AUTOSTART="true">
<NOEMBED>
<BGSOUND SRC="kerst.mp3"></NOEMBED>
 
PHP hulp

PHP hulp

03/05/2024 17:45:12
 
Citroen Anoniem Graag

Citroen Anoniem Graag

27/11/2006 19:35:00
Quote Anchor link
misschien moet je dat hidden="true" weghalen?
 
Roos

Roos

27/11/2006 19:37:00
Quote Anchor link
Ja dat kan maar dan krijg ik zo'n grote mediaplayerconsole in beeld en ik wil alleen maar een icoontje
 
Citroen Anoniem Graag

Citroen Anoniem Graag

27/11/2006 19:45:00
Quote Anchor link
ik weet niet hoe je dat doet maar misschien moet je je eens in flash gaan verdiepen, zodat je een flashplayer kan maken

ik weet niet of dit iets toevoegt maar misschien is het met de <bgsound> tag makkelijker maar daar heb ik geen idee van want daar heb ik me nooit inverdiept, ik heb nog al een hekel aan achtergrondmuziekjes
 
K i p

K i p

27/11/2006 19:49:00
Quote Anchor link
Quote:
To stop playing the sound, you can use this code:
document.all['BGSOUND_ID'].src='jsilence.mid'
Here jsilence.mid is a "do-nothing" sound file - it does not play any sound at all.
 
Roos

Roos

27/11/2006 19:51:00
Quote Anchor link
Boris: toelichting??
 
Robert Deiman

Robert Deiman

27/11/2006 19:51:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
<EMBED NAME="Kerstliedje" SRC="kerst.mp3" HIDDEN="true" AUTOSTART="true">
<NOEMBED>
<BGSOUND ID="Kerstliedje" SRC="kerst.mp3"></NOEMBED>

<script language="JavaScript">
<!--
ver=parseInt(navigator.appVersion)
ie4=(ver>3  && navigator.appName!="Netscape")?1:0
ns4=(ver>3  && navigator.appName=="Netscape")?1:0
ns3=(ver==3 && navigator.appName=="Netscape")?1:0

function playSound() {
 if (ie4) document.all['Kerstliedje'].src='malaguena.mid';
 if ((ns4||ns3)
  && navigator.javaEnabled()
  && self.document.Kerstliedje.IsReady()
 )
 {
  self.document.Kerstliedje.play()
 }
}

function stopSound() {
 if (ie4) document.all['Kerstliedje'].src='kerst.mp3';
 if ((ns4||ns3)
  && navigator.javaEnabled()
   )
 {
  self.document.Kerstliedje.stop()
 }
}
//-->
</script>

<form name=myform>
<input type=button value="Play Sound" onClick="playSound()">
<input type=button value="Stop Sound" onClick="stopSound()">
</form>


Zie bron: http://simplythebest.net/sounds/sound_guide.html
 
Roos

Roos

27/11/2006 20:59:00
Quote Anchor link
Nog niet helemaal wat ik zoek ;-(
 
K i p

K i p

27/11/2006 21:57:00
Quote Anchor link
@Robert: Het voorbeeld in de bron geeft een error bij mij. Heb het niet doorgelezen dus excuses als er staat dat het IE only is ofzo.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

27/11/2006 22:06:00
Quote Anchor link
Roos schreef op 27.11.2006 20:59:
Nog niet helemaal wat ik zoek ;-(

Iemand heeft voor jou zitten scripten, dus ietsje meer dankbaarheid en een duidelijke beschrijving waarom het nog niet precies is wat je zoekt zou wel op zijn plaats zijn lijkt me.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

27/11/2006 23:08:00
Quote Anchor link
Hmm... Ik heb die code gewoon van die site gehaald die in de bron stond en even de "src" van de muziekbestanden aangepast naar jouw kerst.mp3, maar het werkt bij mij ook niet helemaal. Overigens werkt de embed bij mij zowel in IE als in FF (alsmede in Opera), ik gebruik daarvoor de quicktime plugin. Als ik de visibility van de EMBED op true zet en een hoogte geef van 24 en een breedte van 18, dan zie ik van quicktime alleen de play/pauze knop.

Maar dit is denk ik niet helemaal wat je wilt he?


Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<html>
<head>
<title>Untitled Document</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>

<body>
<embed src="kerst.mp3" height="24" width="18" autostart="false" loop="true"></embed>

</body>
</html>
 
PHP Newbie

PHP Newbie

28/11/2006 01:42:00
Quote Anchor link
gebruik deze even
 
Roos

Roos

28/11/2006 07:51:00
Quote Anchor link
Allereerst excuses indien ik niet correct gereageerd heb in mijn antwoord ik ben juist heel blij met het meedenken op dit forum!!!

Zoals ik al in mijn eerste reactie schreef zou ik graag zo'n luidsprekertje (icoontje) in beeld willen hebben en liever niet een console, hoe klein ook.

Newbie die van jou werkt wel maar ook dan zie je nog zo'n (mini-)zilverkleurige console in beeld........

Ik kan even niet zo snel een site vinden die als voorbeeld kan dienen maar ik blijf nog even zoeken.

NOGMAALS hartelijk dank voor al jullie meedenken!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.