Actuele voetbal site

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Bram

bram

11/04/2007 12:43:00
Quote Anchor link
Hallo phpers !

Mijn naam is Bram van de Bunt van Creative Media Art. Ik ben opzoek naar een ervaren progammeur, die in staat is om snel werk te verrichten.

De volgende functionaliteiteisen komen aanbod :

Het CMS bevat : een inlog systeem, een geavanceerde tekst opmaker(alleen implentatie), nieuwssysteem, sponsor adverteer systeem, agenda systeem, uitslagen systeem, nieuwsbrief systeem, en overige invulbare informatie pagina’s.

Ik heb al een compleet geschreven opdrachtvoorstel. Hier staat alles duidelijk in vermeld. Prijs is in overleg.

Geinteresseerd? > info@creativemedia-art.nl

Groeten,
Bram van de Bunt
Creative Media Art

PHP hulp

PHP hulp

26/10/2020 01:51:49

Robert Deiman

Robert Deiman

11/04/2007 13:00:00
Quote Anchor link
@Bram

Kan je even iets meer vermelden, aan de hand van de in de voor vacatures beschreven eisen. (deze kan je http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=10&id=16800&page= hier vinden) beschreven eisen voor een vacature? Stel anders het opdracht voorstel online beschikbaar (indien mogelijk) zodat we al meer weten.

Prijs in overleg => Waar denk je zelf aan, wat is de maximum uitgave, en heb je aan de hand van je opdrachtomschrijving een idee hoe lang het ongeveer gaat duren om het te maken?

Roeland

Roeland

11/04/2007 14:42:00
Quote Anchor link
Email verstuurd..

Bram

bram

11/04/2007 16:30:00
Quote Anchor link
@ Robert.

De inhoud van de opdracht kan ik niet aan een derde verlenen, dit omdat het van de opdrachtgever geeist werd, daarom kan ik het niet publiekelijk stellen. Project doorloop mag maximaal 8 weken zijn.

Voor meer informatie kunnen de geinteresseerde daarom ook mailen.

Mvg,
Bram van de Bunt
Creative Media Art

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.