afrekenen op z'n frans

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/02/2012 21:00:52
Quote Anchor link
Ola, ons bedrijf wil een webshopje in Frankrijk lanceren. Nu vraag ik me af of er bedrijven zij die de betalingen kunnen regelen. Net zoals je hier in Nederland ook van die bedrijven hebt die al het betalingsverkeer op een website kunnen regelen (creditcard, banken, iDeal enz.). Zijn er voor Frankrijk ook dit soort bedrijven. Weet iemand dat toevallig?
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 22:43:36
 
Bram w

bram w

15/02/2012 08:50:23
Quote Anchor link
In Frankrijk wordt allopass volgendsmij best veel gebruikt. Mischien hab je daar iets aan
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

15/02/2012 09:10:17
Quote Anchor link
Top! Dankjewel Bram, dat is in ieder geval een start!

Heb je wel eens met dat bedrijf gewerkt en weet je of zij een PHP script hebben dat makkelijk te implementeren is?
 
Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

18/02/2012 14:35:43
Quote Anchor link
@Ozzie
Je kan ook Paypal gebruiken ?

Toevoeging op 18/02/2012 15:01:06:

/ je kan ook mollie gebruiken. LINK ;-)
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

18/02/2012 15:27:59
Quote Anchor link
Dank voor je reactie. Wat dus de bedoeling is, is dat mensen in Frankrijk een product kunnen afreken. Het meest voor de handliggend lijkt me dat ze dat doen via creditcard, via vooruitbetaling (op een Franse bankrekening) of via Internetbankieren, zoiets als iDeal... maar ik weet niet of ze dat daar hebben.

Wat ik dus wil is dat een extern bedrijf die betaling regelt, dus dat wij vanuit onze webshop middels een script de bestelling en prijs doorgeven aan dat bedrijf en dat dat bedrijf dan de verdere betaling verzorgt. Waarschijnlijk heb je daar een Frans bedrijf voor nodig. Ik denk dat het bedrijf wat Bram noemt wel een optie is, maar mochten er nog meer bedrijven zijn die dit doen hoor ik het graag. Het zou helemaal ideaal zijn als er een Nederlands bedrijf is dat deze diensten aanbiedt. Mocht iemand nog ideeën hebben, ik hoor ze graag!
 
Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

18/02/2012 16:24:18
Quote Anchor link
Ah zo sorry bekeek het op een andere manier :).
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

18/02/2012 16:29:49
Quote Anchor link
Geeft niet ;) Alle hulp is welkom.

Als iemand nog iets weet hoor ik het graag.
 
Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

18/02/2012 16:31:16
Quote Anchor link
Kzal er even op gaan googlen, zeg het zo wel als ik wat vind.

Toevoeging op 18/02/2012 16:39:15:

http://www.payline.com/
Lijstje || met meerderen
|| http://www.payerenligne.com/ ||

Die hebben ik net eventjes snel gevonden, denk dat je de bovenste moet gebruiken.
Trouwens als je via google vertaler het naar Frans vertaalt wat je zoekt en dan op
Www.google.fr zoekt :) Vind je allemaal Franse sites.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

18/02/2012 16:46:14
Quote Anchor link
Thanks Bas! Dat gaat wel van pas komen. Misschien moet ik even een taalcursus gaan volgen :D

Mocht iemand toevallig nog een Nederlands bedrijf weten die dit kan regelen hoor ik het ook graag. Praat in ieder geval wat makkelijker :)))
 
Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

18/02/2012 16:51:30
Quote Anchor link
Je kan google vertaler gebruiken ? Zo heb ik het ook gevonden.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

18/02/2012 16:54:01
Quote Anchor link
Ja, dat begrijp ik. Maar ik hoop dat er nog een Nederlands bedrijf is wat de betalingen in Frankrijk kan uitvoeren. Als het een NEderlands bedrijf is dan is er geen taalbarrière en dat is toch wel erg prettig. Zeker als je de code moet gaan verwerken in je eigen website.
 
Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

18/02/2012 16:55:31
Quote Anchor link
Snap ik :) Zeker met betaling wil je niets verkeerd begrijpen. Btw, welk bedrijf gebruik jij voor nl ?
Gewijzigd op 18/02/2012 16:57:41 door Bas van de Steeg
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

18/02/2012 17:27:13
Quote Anchor link
Geen :)

Er is nog geen nl shop, maar er schiet mij nu te binen docdata... net even op hun site gekeken en ze doen ook frankrijk :) Nou, daarmee is mijn vraag ook meteen beantwoord :)
 
Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

18/02/2012 17:36:44
Quote Anchor link
Haha mooizo, succes ermee!:)
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

18/02/2012 18:06:57
Quote Anchor link
thanks :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.