Algemene structuur beheersysteem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Eddy E

Eddy E

20/10/2012 20:17:00
Quote Anchor link
Nou, heb even gekeken.... vierkantjes met lijnen tekenen.
Wordt nu gedownload, ga eens kijken.

Gedownload... hoe installeer ik dit? Niet eens een autorun of setup.exe ....
Gewijzigd op 20/10/2012 20:43:08 door Eddy E
 
PHP hulp

PHP hulp

03/05/2024 21:20:26
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

20/10/2012 20:44:24
Quote Anchor link
Afbeelding

Toevoeging op 20/10/2012 20:47:50:

kan nog veel uitgebreider, ik ben maar gestopt LOL
Gewijzigd op 20/10/2012 20:47:00 door Frank Nietbelangrijk
 
Wouter J

Wouter J

20/10/2012 23:12:50
Quote Anchor link
Frank, wat is dat precies?

Eddy, bedankt voor je positieve indruk. Altijd leuk als je met negatieve vooroordelen begint aan iets. Ik ga je niet proberen te overtuigen, heeft toch geen zin meer...
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

21/10/2012 00:33:28
Quote Anchor link
Wouter,

website met admin gedeelte waar er bewerkingen gedaan kunnen worden aan de tabellen als customers bookings orders. daarnaast kunnen mensen die een vakantie woning willen deze in de toekomst online boeken. en een bericht in een gastenboek achterlaten.

Toevoeging op 21/10/2012 00:35:27:

maar goed ik heb dit dus even als een idioot in elkaar geknutseld om het even te proberen
 
Xaboteur X

Xaboteur X

21/10/2012 21:41:08
Quote Anchor link
Die Visual Paradigm is inderdaad serieus uitgebreid, mijn god!

Wouter, ik heb je een PM gestuurd, betreft de Login/checkLogin class.
Dat is dus enkel de class om op mijn systeem te kunnen inloggen.

Kan ik best voor iedere user zijn/haar databasegegevens ook in die Users tabel opslaan, om dan na de login, met die gegevens connectie te maken?
Of is het niet veilig om andere databasegegevens in een tabel op te slaan?

Je ingeving over verschillende klassen met verschillende adapters, snap ik niet goed eerlijk gezegd.
Gewijzigd op 21/10/2012 21:42:51 door Xaboteur X
 
Wouter J

Wouter J

21/10/2012 22:05:36
Quote Anchor link
Quote:
Je ingeving over verschillende klassen met verschillende adapters, snap ik niet goed eerlijk gezegd.

Misschien dat je het wat beter begrijpt na het lezen van de uitleg/zien van de voorbeelden van Niels of van mij.

De vragen begrijp ik niet heel goed, de tabel Users is toch voor de gegevens van de gebruiker?
 
Xaboteur X

Xaboteur X

21/10/2012 22:24:33
Quote Anchor link
Nu is het me wel duidelijk, inderdaad. :)
En hoewel de users eigenlijk alleen maar MySQL gebruiken, ga ik dit toch proberen te implementeren, toekomstgericht.

En inderdaad, die is voor de gegevens van de gebruiker. Maar zou ik dan ook de gebruiker zijn databasegegevens erin mogen opslaan? Voor die tweede Connectie, na het inloggen.
Of moet dit op een of andere veiligere manier gebeuren?
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.