All functie in zoekmenu

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

L.polfliet@jsacomp

l.polfliet@jsacomp

12/08/2005 16:32:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik zit met het volgende probleem, ik ben bezig met het in elkaar zetten van een zoekfunctie met 4 zoekopties op een website. Maar nu wil ik er een all functie in hebben, Dus dat je bij zoek optie 1 wel een optie kiest maar bij bijv 2 weer niet en hem gewoon op all kan laten staan. Helaas zitten er zoals zo vaak een paar moeilijkheden in. Dit zijn: De waarden die erin staan komen uit de database, en er zijn 3 verschillende talen op de website, dit houd in dat hij bij taal 1 andere waarden moet laten zien dan bij taal 2 of taal 3. Ik heb het al geprobeerd met * en % als wildcard, alleen lukt het mij niet. Het probleem is best wel lastig , om duidelijk uit te leggens als jullie iets meer informatie moeten weten zeg dit dan aub dan kan ik daarvoor zorgen. het zoekmenu staat op www.spain-4-rent.nl als jullie iets nodig hebben van het script roep maar dan zal ik het hier neerzetten.

Alvast hartlijk bedankt,

groeten L. Polfliet
Gewijzigd op 12/08/2005 16:34:00 door L.polfliet@jsacomp
 
PHP hulp

PHP hulp

15/05/2024 00:09:13
 
- SanThe -

- SanThe -

12/08/2005 17:05:00
Quote Anchor link
Kom niet op de site......
 
L.polfliet@jsacomp

l.polfliet@jsacomp

12/08/2005 18:43:00
Quote Anchor link
SanThe:
Kom niet op de site......


Er was een probleem geslopen in de server tijdens een security update, dit is nu verholpen dus de site werkt nu weer.
Gewijzigd op 12/08/2005 23:05:00 door l.polfliet@jsacomp
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.