alle hosting versio gister 3 ( tot 9 uur) offline

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

- Roland -

- Roland -

17/02/2017 15:42:47
Quote Anchor link
versio neemt niet eens de moeite om de gedupeerden excuses aan te bieden.

je moet zelf maar opzoeken wat er aan de hand is.

Ik denk dat zoiets wel bekend moet zijn....
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 16:39:52
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/02/2017 15:45:41
Quote Anchor link
Wat is het probleem eigenlijk precies?

Volgens mij is het ook wel bekend dat zij hun servers behoorlijk vol stoppen met zoveel gebruikers dat het aantal storingen groter zijn dan gemiddeld. Mocht je niet tevreden zijn over hun diensten dan ben je vrij om te verhuizen naar een andere hosting.

Je kan je problemen ook op hun forum kwijt.
Gewijzigd op 17/02/2017 15:46:45 door - Ariën -
 
- Roland -

- Roland -

17/02/2017 15:56:59
Quote Anchor link
er was een "stroomstoring" verder zeggen ze niets.
maar een deel vd servers was van 3 uur tot middennacht down (die van mij maar... 3 uur)

En dan loop je tegen hun help dienst aan: chat lijn waar je soms eerst 29minuten op moet wachten.
en soms krijg dan alleen antwoord dat de chatdienst dat probleem niet voor dat soort zaken is...
en je maar een mailtje moet sturen aan [email protected]
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/02/2017 16:02:06
Quote Anchor link
Misschien dat ze dit later communiceren als ze alles op orde hebben?
Ik kan me indenken dat ze tijdens afhandelen van stroomstoringen misschien beperkt beschikbaar zijn.
Maar het zou wel netjes zijn dat ze dit na afloop zouden communiceren. Bij Antagonist hebben ze een mooi serverstatus systeem die aan klanten duidelijk aangeeft wat er aan de hand is.
Geen idee of Versio dat ook heeft?
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

17/02/2017 16:06:23
Quote Anchor link
Alle waar is naar zijn geld.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/02/2017 16:07:35
Quote Anchor link
Ze hebben dus een mooi platforum waar je de status van dergelijke storingen kan vinden. Misschien maar eens in je bookmarks plaatsen, voor het gemak ;-)?
https://www.versio.nl/status
 
- Roland -

- Roland -

17/02/2017 16:07:57
Quote Anchor link
ja ze hebben status pagina, maar alleen "stroomstoring"
(en lijst met servers xxx om xxuur weer online )

Ben benieuwd of ze nog wat laten horen. (denk het niet ... zo min mogelijk ruchtbaarheid aan geven)

Toevoeging op 17/02/2017 16:09:41:

"Alle waar is naar zijn geld."

ben bang dat je gelijk hebt,
ik ga me er ook steeds meer aan ergeren als er weer wat is...
(en het kost veel, onnodige, tijd)
 
Johan de wit

johan de wit

17/02/2017 20:39:03
Quote Anchor link
Waren VPS ook plat?
 
Joakim Broden

Joakim Broden

18/02/2017 10:49:19
Quote Anchor link
Ik zit ook bij Versio met een reseller pakket, ook ik had last van de serverstoring (stroomstoring). Maar hè dat kan gebeuren, in 1,5 jaar tijd is dit de 2de storing waar ik echt last van gehad heb. Voor de rest nooit, zeer te spreken over versio, en mocht er een storing zijn kun je op http://www.versio.nl/status voor meer informatie.

En die chatdienst? Ideaal die gebruik ik regelmatig en word dat altijd goed geholpen, vooral de tijden (tot 02:00 's nachts te bereiken). Zelden een partij gezien waar je zo snel geholpen word ('s nachts), vaak moet je mailen waarna je pas een dag later bericht krijgt. Waar je die 29 minuten vandaan haalt geen idee, ik heb op zijn langs 4 minuten gewacht. Want als het echt druk is word de chat afgesloten (bv met een serverstoring, wat logisch is want dan probeerde iedereen contact te zoeken) en word je naar de helpdesk gestuurd, dus volgens mij is die 29 minuten overdreven.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

18/02/2017 18:24:33
Quote Anchor link
>> Waar je die 29 minuten vandaan haalt geen idee, ik heb op zijn langs 4 minuten gewacht.

Iemand anders kan toch een andere ervaring hebben dan jij?

Versio is goedkoop, maar de service laat inderdaad niet altijd te wensen over. Chat die wel in beeld staat, maar gewoon niet werkt als je er op klikt. Geen adequate opvolging van openstaande tickets. Chat-medewerkers die geen antwoord kunnen geven en zeggen dat je door iemand anders wordt teruggemaild wat vervolgens niet gebeurt. Nee, qua service vind ik ze niet zo geweldig.
 
Johan de wit

johan de wit

18/02/2017 20:50:59
Quote Anchor link
Joakim Broden op 18/02/2017 10:49:19:
Ik zit ook bij Versio met een reseller pakket, ook ik had last van de serverstoring (stroomstoring). Maar hè dat kan gebeuren, in 1,5 jaar tijd is dit de 2de storing waar ik echt last van gehad heb. Voor de rest nooit, zeer te spreken over versio, en mocht er een storing zijn kun je op http://www.versio.nl/status voor meer informatie.

En die chatdienst? Ideaal die gebruik ik regelmatig en word dat altijd goed geholpen, vooral de tijden (tot 02:00 's nachts te bereiken). Zelden een partij gezien waar je zo snel geholpen word ('s nachts), vaak moet je mailen waarna je pas een dag later bericht krijgt. Waar je die 29 minuten vandaan haalt geen idee, ik heb op zijn langs 4 minuten gewacht. Want als het echt druk is word de chat afgesloten (bv met een serverstoring, wat logisch is want dan probeerde iedereen contact te zoeken) en word je naar de helpdesk gestuurd, dus volgens mij is die 29 minuten overdreven.


Had versie eerder zo'n grote storing?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

18/02/2017 21:02:16
Quote Anchor link
Ik weet wel dat ze ooit eens spoedonderhoud hebben uitgevoerd met enige downtimes tot gevolg. Dit bleek een dekmantel te zijn om hun gehele serverpark te verhuizen vanwege financiële dreigende redenen bij het datacenter in Alphen a/d Rijn. En zulke dingen wil je heel graag voor zijn voordat je zelf wordt meegesleurd in de betalingsproblemen.

https://www.versio.nl/nieuws/verklaring-grootschalig-spoedonderhoud-12-juli--13-juli-128
Gewijzigd op 18/02/2017 21:02:56 door - Ariën -
 
Johan de wit

johan de wit

18/02/2017 22:09:55
Quote Anchor link
Je hebt groot gelijk.
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

19/02/2017 01:40:38
Quote Anchor link
>> Waar je die 29 minuten vandaan haalt geen idee, ik heb op zijn langs 4 minuten gewacht.

Tja als alle? servers uitvallen door een stroomstoring en alle klanten beginnen te bellen, tweeten en chatten dan zit zo een helpdesk natuurlijk met zware ondercapaciteit. Bij Ziggo gebeurt precies hetzelfde bij een flinke storing en als er een Boeing 747 op een Bijlmerflat valt dan gaat de alarmcentrale voor de hulpdiensten ook op zwart..

Boeken zijn er geschreven over dergelijke scenario's maar het blijkt een natuurkundige wet.
Gewijzigd op 19/02/2017 01:41:39 door Frank Nietbelangrijk
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.