Alternatief voor Iframe

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Thomas de vries

thomas de vries

28/02/2016 10:32:30
Quote Anchor link
Hi phpmembers,

Ik heb een vraagje cq probleem.

Ik haal een gedeelte van een website op doormiddel van iframes nu is dit zo not done meer,
dat ik over ben gegaan naar file_get_contents.

Het probleem waar ik nu mee zit is dat de images niet geladen worden omdat die op de externe server als volgt worden weergegeven.

..\..\admin\profiel\djpics\33.jpg

ik roep het zo op

$LiveDJ = file_get_contents('http://server354.irserv5.com/djdisplay/2/', FILE_USE_INCLUDE_PATH);
echo $LiveDJ;

nu moet ik dus een preg_replace doen zodat de images ook goed worden geladen alleen ik heb echter geen idee hoe.
Kan iemand hierbij helpen?

Met vriendelijke groet,

Thomas de Vries.
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 10:23:31
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/02/2016 10:57:24
Quote Anchor link
Je kan wel leuk met file_get_contents() werken, maar dan is de kans groot dat je de hele HTML-structuur om zeep helpt, omdat er in deze URL al een eigen document-structuur wordt opgebouwd. Mogelijk kan je met DOMdocument diverse dingen scrapen.

Even een kanttekening: let wel op auteursrechten.
Gewijzigd op 28/02/2016 11:24:43 door - Ariën -
 
Thomas de vries

thomas de vries

28/02/2016 11:22:09
Quote Anchor link
Dank je maar het is mijn eigen IRC stuk waar muziek op gehost wordt en dus ook de live dj's
Normaal doen we dit met Iframe maar nu willen we geen iframes meer gaan gebruiken.

Er is niet veel het gaat alleen om javascript met bijbehorende images.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.