Andere pagina invoegen in index

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Rio-man

Rio-man

17/11/2007 16:03:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik wil graag op mijn website www.concept-car.nl af van de inline-frames. Nu heb ik eens gehoort dat er een andere mogelijkheid is om dit zo te krijgen, echter weet ik niet meer welke optie dat nou was.

Ik werk met HTML op de index-pagina, en met PHP op de pagina die ik graag wil invoegen. Ik hoop dat ik dit wel zo kan houden, gezien mijn php-script kennis echt bagger is. Ik kan scripts licht aanpassen, maar daar houd het dan ook wel bij op.

Verder wil ik graag weten of er een programma is zoals MS. Frontpage, waarbij je ook kan designen zonder het script te zien zegmaar, maar dat dat dan ook met php kan.

Gr Bryan
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 14:09:33
 
Joren de Wit

Joren de Wit

17/11/2007 16:07:00
Quote Anchor link
PHP is een scripttaal die je gebruikt om output (HTML) te genereren. HTML is de taal die de browser begrijpt en waardoor jij je webpagina te zien krijgt. Het is dus niet een keuze tussen 1 van beide, maar kiezen voor de combinatie van die twee.

Verder zou je inline frames kunnen vervangen door de include() functie van PHP. Echter zal dit niet zomaar werken, er zullen dan zeker nog wat aanpassingen in je HTML en CSS doorgevoerd moeten worden.
 
Rio-man

Rio-man

17/11/2007 22:23:00
Quote Anchor link
Oke bedankt. Ik ga wel ff wat proberen en mochten er problemen zijn zal ik die hier plaatsen.
 
Rio-man

Rio-man

17/11/2007 22:28:00
Quote Anchor link
Zou je willicht in grote lijnen kunnen vertellen welke veranderingen er precies gedaan moeten worden?
 
PHP erik

PHP erik

17/11/2007 23:30:00
Quote Anchor link
Rio-man, je mag pas na 24 uur bumpen, zie regels. Bij de tweede keer wordt dit topic gesloten.

Als antwoord op je vraag, ik zou met div's gaan werken. Eigenlijk komt het er op neer dat je gewoon (moderne) HTML moet leren, dit is niet zo 1 2 3 uit te leggen. Zie bijvoorbeeld www.w3schools.com.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.