Aparte Login Systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Kevin Stoove

Kevin Stoove

31/01/2005 19:54:00
Quote Anchor link
Ik ben op zoek naar een aparte login systeem.
Ik heb een database met een tabel. In die tabel zitten vier kolommen.

id,username,password,url

als iemand een username en password invoert gaat hij naar de desbetreffende pagina. Op die pagina moet natuurlijk wel ff gecontroleerd worden of er ingelogt is.

Weet iemand waar ik zoiets kan vinden? Of kan er iemand zoiets maken? Hij stond niet bij scripts... en ikzelf heb niet genoeg skills om het te maken... :o(
 
PHP hulp

PHP hulp

05/05/2024 19:18:16
 
Eris -

Eris -

31/01/2005 19:56:00
Quote Anchor link
Dan leer je php.......

Dit is gewoon een standaar login script alleen dan met andere tabel namen...
 
Kevin Stoove

Kevin Stoove

31/01/2005 19:57:00
Quote Anchor link
Ben ik ook mee bezig maar vind het erg moeilijk... zit pas in de fase om via formulieren gegevens toe te voegen en te editen via id's... het is een script dat ik hard nodig heb dus hoop dat iemand al zo'n script kent of toevallig heeft. Of dat iemand me ermee kan helpen...

Het zijn 4 pagina's denk ik...

Config (voor connectie met database, Login, Logout, en een pagina waar de code instaat om de beveiligde pagina te controleren of er wel ingelogt is.
Gewijzigd op 31/01/2005 19:58:00 door Kevin Stoove
 
Gerrit

Gerrit

04/08/2009 12:35:00
Quote Anchor link
misschien heb je ergens een url of en script zodat we mee kunnen kijken en denken....
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.