Apple Number - tel checkboxes na filteren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Jop B

Jop B

07/07/2021 00:45:15
Quote Anchor link
Hallo,


Wie o wie kan mij helpen met Apple Numbers formule.

Wat ik graag zou willen is een cell waar het aantal checkboxes die aangevinkt zijn worden geteld na het gebruik van de filter functie die ik op de tabel heb geplaatst.
Nu worden alles checkboxes die aangevinkt staan geteld ook al zijn ze niet zichtbaar na het filteren.
Zelf heb ik al gezocht naar een formule maar kan deze niet goed vinden.
De formule die ik nu gebruik is AANTAL.ALS(Check;WAAR)
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 09:29:49
 
Ad Fundum

Ad Fundum

07/07/2021 15:13:35
Quote Anchor link
Ik mis even de relatie tussen Apple Numbers en PHP?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.