ASPHulp.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor een informele club in omgeving Delft zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Als ontwikkelaar kom je terecht op een afdeling van 6 medewerkers. Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Er wordt voornamelijk gewerkt met PHP, Java en

Bekijk vacature »

Lead Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig wil bezig houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator door middel van

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »

C# Developer

Dit ga je doen Je gaat aan de slag in het websites team of portals team waarin je je bezighoudt met concept & design, implementatie en ook een stukje bugfixing en onderhoud; Je werkt met je team volgens de Scrum werkwijze; Zo adviseer je ook de PO & Scrum Master over de technische architectuur, koppelingen en integratie met externe systemen en API’s; Je blijft op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en trends op het gebied van C# / .NET en deelt deze kennis binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een development team met één Senior .NET developer en één junior .NET developer. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit moment veel gebruik van .NET met ASP.NET. Komend kwartaal gaan wij wel gedeeltelijk overstappen naar .NET Core. Verder werken wij ook met SOAP, REST, JSON, HTML5, CSS3

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Applicatie Ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving DUO verzorgt als uitvoeringsorganisatie, zijnde onderdeel van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap de uitvoering van complexe wet- en regelgeving en heeft een uitgebreid dienstenpakket. DUO financiert en informeert onderwijsdeelnemers en onderwijsinstellingen. Voor verdere informatie zie www.duo.nl Functieomschrijving Wie zoeken we? Jij bent een enthousiaste, flexibele OPS’er die het leuk vindt om het bestaande examenlandschap te vernieuwen. Je bent leergierig en hebt interesse in cloud- en containertechnieken zoals OpenShift, Docker en Helm. Je gaat een uitdaging niet uit de weg en wil je nieuw opgedane kennis graag delen met de collega’s binnen en buiten het team. Doordat de

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar Java EE

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving De afdeling IV –

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Als Front-end developer werken aan apps voor het o

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Dit ga je doen Met behulp van diverse programmeertalen ontwikkelen van Front-end software; Het begeleiden van het front-end team; Het oplossen van incidenten; Het bijhouden van een backlog; Je hebt een actieve bijdrage in de wekelijkse overleggen met de omliggende teams; Je houdt trends bij en adviseert het management hierover waar nodig; Helder communiceren met de stakeholders om hen zo mee te nemen in projecten en laten inzien wat de duur en toegevoegde waarde van bepaalde projecten is. Hier ga je werken Deze organisatie heeft circa 40 miljoen bezoekers per maand en heeft innovatie hoog in het vaandel staan. Het

Bekijk vacature »

Full stack developer Python, React

Functie Jij als full stack developer komt binnen onze Technology afdeling te werken. Deze bestaat momenteel uit 15 man. De stack waarmee wij werken is voornamelijk Python, Javascript, React en GraphQL. Binnen deze afdeling wordt er met multidisciplinaire teams gewerkt aan verschillende projecten. Projecten duren vaak langer dan 3 maanden en je bent van begin tot eind vaak betrokken. Naast dat je als full stack ontwikkelaar aan de slag gaat ben je ook Consultant. Dit betekent dat je ook klantcontact hebt in je rol en werkshops geeft. De verhouding tussen deze werkzaamheden zijn ongeveer 70% development en 30% consultancy. Een

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Ben jij een kei van een full-stack developer? Heb je ambitie om te groeien en jezelf te ontwikkelen binnen een ambitieus bedrijf? Gaat jouw hart sneller kloppen van transpilers of frameworks zoals Angular, Vue of React? Dan ben jij de persoon die wij zoeken! Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een full-stack developer om onderdeel te zijn van een team dat bestaat uit gedreven developers. Ieders met hun eigen specialiteiten en kennis van de projecten en behoeften vanuit de product owners. We zoeken iemand die met zijn/haar huidige competenties en domeinen dit team wil begeleiden, stimuleren en tevens

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3

Lissy Pixel

Lissy Pixel

09/03/2006 19:00:00
Quote Anchor link
Ik ga voor de CSShulp en heb je me nodig dan weten jullie me te vinden denk ik :)
 
PHP hulp

PHP hulp

06/05/2024 09:36:14
 
Hipska BE

Hipska BE

09/03/2006 19:55:00
Quote Anchor link
ik vind ook dat css eerst moet komen en dan pas asp.

wat dachten jullie van dit?

http://css.hulp.nl/ --> alles over css
http://php.hulp.nl/ --> alles over php, net als hier al bestaat
http://asp.hulp.nl/ --> alles over asp
http://www.hulp.nl/ --> overzicht van recente berichten en tuts over alle subdomeinen + koffiehoek

deze telkens in een aangepast kleurtje en eigen nieuws, tuts, scripts en forum pagina's.
alleen spijtig dat hulp.nl al bestaat :(

edit: www.hulp.be is nog vrij :D
anders ook nog hulp.org , hulp.eu , hulp.net en hulp.nu
Gewijzigd op 09/03/2006 19:59:00 door Hipska BE
 
Koos-Bert

Koos-Bert

09/03/2006 22:48:00
Quote Anchor link
asphulp lijkt me een mooi project, zeker als je in de it werkt. Het ene bedrijf wil php, het andere asp(of jsp of coldfusion of of of of). Het lijkt me nog steeds cool om wat met ruby of python te doen, zeker omdat het steeds meer gebruikt gaat worden en de technologie is zeer interessant.
 

24/03/2006 20:55:00
Quote Anchor link
En hoe vorderd het met beide projecten?
Ik heb vooral wel interesse in CSSHulp.
ASP boeit me niet zo.
 
Kalle P

Kalle P

24/03/2006 20:57:00
Quote Anchor link
Maar waar moet csshulp in? php, asp, js, html?
 
Alfred -

Alfred -

24/03/2006 21:00:00
Quote Anchor link
Hipska:
edit: www.hulp.be is nog vrij :D
anders ook nog hulp.org , hulp.eu , hulp.net en hulp.nu


Hulp.be vrij ?

Quote:
Domein
Naam hulp
Status REGISTERED
Registratie 12 december 2000
Laatste wijziging 18 augustus 2005 16:53
Quote:
Geschiedenis

2000/12/12 CREATED
2001/01/25 UPDATED
2001/03/16 UPDATED
2001/03/17 UPDATED
2001/04/12 UPDATED
2001/05/16 UPDATED
2001/05/17 UPDATED
2002/07/18 UPDATED
2002/08/21 UPDATED
2002/11/04 UPDATED
2002/11/29 UPDATED
2002/12/27 UPDATED
2003/04/24 UPDATED
2003/09/05 UPDATED
2003/09/15 UPDATED
2004/08/04 UPDATED
2005/02/21 UPDATED
2005/06/06 UPDATED
2005/08/18 UPDATED


DNS.be
Gewijzigd op 24/03/2006 21:00:00 door Alfred -
 
Roy

Roy

24/03/2006 21:16:00
Quote Anchor link
CSSHulp lijkt mij persoonlijk ook stukken interessanter als ASPHulp.
 
Kalle P

Kalle P

24/03/2006 21:30:00
Quote Anchor link
Tis vrij logisch dat men dat zegt op een site waar men werkt met php. Maar andere scripttalen leren is geen probleem.
 
Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

24/03/2006 21:53:00
Quote Anchor link
Maarja, CSS hulp... CSS is natuurlijk minder uitgebreid dan ASP. Je kan er ook minder mee, behalve je website schoon, netjes, cool, funkie of verpest mee maken (wat overigens niet onbelangrijk is om te leren) Maar ik denk dat het rendement van een ASP hulp toch wel hoger zou zijn...
 
Kalle P

Kalle P

24/03/2006 22:13:00
Quote Anchor link
Ik denk dat er dan wel veel andere mensen komen.
 
- -

- -

24/03/2006 22:44:00
Quote Anchor link
CSS is best een handige 'taal', maar ik heb me tot nu toe altijd kunnen redden met www.handleidinghtml.nl. Daar zit ook een CSS gedeelte. Mijn voorkeur gaat uit naar ASP. Gewoon zelfde opzet en zelfde lay-out. Ik zelf persoonlijk vind groene lay-outs vaak wel mooi :P
 
Kalle P

Kalle P

24/03/2006 23:43:00
Quote Anchor link
Mag wat breder worden bij ASPHULP. Ik vind wel dat alle ...hulp sites de zelfde lay moeten hebben, maar ik vind ook dat er een nieuwe moet komen.
 
Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

24/03/2006 23:50:00
Quote Anchor link
Ik vindt deze in iedergeval een ENORME verbetering vergeleken met de oude PHPhulp ;)
 
Hipska BE

Hipska BE

25/03/2006 00:13:00
Quote Anchor link
Lapidi:
Ik vindt deze in iedergeval een ENORME verbetering vergeleken met de oude PHPhulp ;)

Ja, kijk maar even hier :D
 
Kalle P

Kalle P

25/03/2006 01:06:00
Quote Anchor link
Zullen we het sowieso erop houden dat ie nog langzamer is dan deze phphulp.nl van een paar weken geleden. Of moet ik al over maanden spreken?
 

25/03/2006 08:06:00
Quote Anchor link
CSSHulp hoeft niet alleen over CSS te gaan.
Het kan denk ik ook wel met Javascript en (X)HTML helpen.
 

Pagina: « vorige 1 2 3



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.