Autoloader / Namespace problemen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Michael Beers

Michael Beers

19/07/2013 17:13:01
Quote Anchor link
Beste helpers,

Ik ben sinds kort bezig met een micro framework voor eigen projecten alleen nu zit ik met het volgende probleem. Op mijn localhost werkt alles naar behoren maar zodra ik hem op een willekeurige server upload krijg ik een fatal error dat hij mijn Application class niet kan vinden.

Fatal error: Class 'Delicious\Application' not found in /home/w5259336/domains/bsysmedia.nl/public_html/Public/index.php on line 24

Omdat ik zelf nog niet zo lang met php5.3+ bezig ben, zou ik zelf ook niet snel weten waar dit aan kan liggen ik vermoed de Autoloader in Library/Delicious/Autoloader.php... Omdat de code vrij uitgebreid is al staat hieronder een link naar mijn github waar de laatste commit zojuist is gedaan.

Github

Zou een van jullie misschien een korte code check kunnen doen om dit probleem op te lossen?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Michael Beers

Edit 01: Mijn externe server maakt gebruik van PHP versie 5.3.16
Edit 02: Het is opgelost, geen idee waarom maar ik had op line 82 van Autoloader.php de strotolower() functie gebruikt en nooit weggehaald :-) alleen ik kreeg nooit een error op mijn require() functie :S
Gewijzigd op 20/07/2013 16:18:51 door Michael Beers
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.