Automatisch rangschikken/Lijst maken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Front-End Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale oplossingen van Coolblue. Wat doe je als Junior Front-End Developer bij Coolblue? Als Junior Front-End Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen. Op dat moment komt je wil om te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan goed van pas! Ook Junior Front-End Developer worden bij Coolblue?

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework. Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met back-end development. Verder staat dit

Bekijk vacature »

PHP Developer - Draag bij aan de maatschappij!

Bedrijfsomschrijving Wil jij als applicatieontwikkelaar deel uitmaken van een gedreven ontwikkelteam en werken aan innovatieve producten? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou! Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die samen met ons de technische ondergrond van onze producten verder wil ontwikkelen met behulp van PHP. Met jouw expertise geef je de finishing touch aan onze producten om jezelf steeds opnieuw weer te verrassen. Functieomschrijving Bij ons staan innovatie en creativiteit centraal. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste PHP ontwikkelaar die nieuwe ideeën en inzichten kan inbrengen en daarmee zichzelf en het team verder kan laten groeien.

Bekijk vacature »

Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij komt te werken in ons webdevelopment team, wat bestaat uit 8 ervaren collega’s. Hiernaast hebben wij nog een team van 2 ontwikkelaars die aan native applicaties werken. Bij ons zijn er korte lijntjes en er hangt een gezellige informele werksfeer. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je aan geweldige applicaties zult gaan werken! Wij willen als organisatie niet te groot worden, we willen gewoon toffe dingen maken. Onze techstack bestaat momenteel uit: PHP, Laravel, Javascript, Typescript, Git, MySQL, Java, Kotlin, Xamarin. Samen met ons ga jij zorgen dat we puik werk leveren! Waarbij je bij elke fase in

Bekijk vacature »

Leidinggevend Full Stack Developer

Hé jij, nieuwe Pinkcuber! Ga aan de slag bij Pinkcube, online leverancier van promotieartikelen! Een innovatieve organisatie waar extra stappen zetten voor klanten de normaalste zaak van de wereld is. Ambitieus zijn we ook. ‘Naoberschap’ staat bij Pinkcube hoog in het vaandel; we helpen elkaar en iedereen is welkom. Pinkcube is Great Place to Work Certified, erkend leerbedrijf, maatschappelijk betrokken partner van stichting Present en partner van CliniClowns. En misschien wel jouw nieuwe werkgever. Wij zoeken namelijk een enthousiaste: Leidinggevend Full Stack Developer (40 uur, medior/senior) Ben jij klaar om baanbrekende ideeën tot leven te brengen en deel uit te

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een ontwikkelteam met 7 .NET developers. In ons team werken er drie senior .NET developer, twee medior .NET developers en twee junior .NET developers. Er is dan ook genoeg senioriteit in ons team om jou te kunnen bieden wat jij nodig hebt! Wij werken in scrum en hebben drie wekelijkste sprints. Daarnaast doen wij minimaal vier keer per jaar een release. Ons platform is ontzettend complex en groot. Het is dan ook in het begin belangrijk dat jij de processen gaat begrijpen. Jij krijgt dan ook een cursus om beter te begrijpen

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe stap? Voor een softwarebedrijf in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer met kennis of ervaring met C# en SQL. Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Gezocht: .Net ontwikkelaars met een maatschappelij

Bedrijfsomschrijving Zoek jij als medior .Net ontwikkelaar een inspirerende werkplek bij een bedrijf met maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel? Dan is deze vacature je op het lijf geschreven. De organisatie bestaat ruim 20 jaar en ze ontwikkelen in house applicaties waarmee de zorgsector enorm mee gebaat is. Jouw applicaties worden gebruikt door duizenden gebruikers waardoor je echt een waardevolle bijdrage kan leveren aan de maatschappij. Het bedrijf is zeer innovatief en vindt een goede werk/privé balans belangrijk. Je krijgt alle mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen, je werktijden in te delen en daarnaast is het ook mogelijk om deels thuis te werken. Het

Bekijk vacature »

Full Stack Software Developer C#.NET

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Front-end developer Supply Chain Angular, ReactJS,

Functie Het development team bestaat momenteel uit 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creëren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld meedenken over strategie en design. Hierin krijg je veel vrijheid om de functie naar eigen inzicht in te vullen en te pionieren. Alle data die wordt gebruikt is zichtbaar in een webapplicatie, geschreven in Angular en React. Momenteel zijn ze bezig om de dashboards anders vorm te geven en de

Bekijk vacature »

Team Lead Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Als Team Lead Java Developer draag een grote verantwoordelijk je stuurt ontwikkelaars aan en staat dagelijks in contact met jou ICT Manager. De team Bestaat uit front-end en backend systemen. Je ben in staat op hoog niveau de technische vak te bepalen en ook te bewaren. Je dag zie er als volgt uit, ontwikkelen van nieuwe en bestaande applicaties, het uitvoeren van processen en analyses en het beschrijven van functioneel ontwerpen. Ook zal samen met jouw Tester applicaties gaan testen door middel van peer reviews en het leveren van support aan gebruikers

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript Developer Webapplicaties

Bedrijfsomschrijving Voor deze organisatie ben ik op zoek naar een getalenteerde Fullstack JavaScript Developer. Ze is een snelgroeiend software development agency dat zich richt op het ontwikkelen van moderne webapplicaties en complexe systemen voor haar klanten. Ze is gevestigd onder de rook van Utrecht en heeft als doel om tot de top van de Nederlandse agencies te behoren. Deze organisatie maakt softwareoplossingen voor verschillende soorten bedrijven. Innovatie staat hoog in het vaandel en je zult dus met nieuwe technieken aan de slag gaan. Ze hebben klanten in vele branches zitten, zoals retail, finance, gezondheid en onderwijs. De diverse klanten zorgen

Bekijk vacature »

PHP Programmeur

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda, ontwikkel je als PHP programmeur niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het constant inspelen op nieuwe innovaties m.b.t software ontwikkeling. Naast het ontwikkelen van webapplicaties, bouwt deze toffe werkgever ook webshops en websites voor hun opdrachtgevers. Wat ga je doen? Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony framework; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die

Bekijk vacature »

(Junior) Back-end Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Altijd al willen werken bij een organisatie, die maatwerk applicaties bouwt, die echt impact hebben in de maatschappij? Dit is je kans. Voor een kleine organisatie in de regio van Eindhoven ben ik op zoek naar een C# Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de ontwikkeling van maatwerk software en applicaties. Deze organisatie werkt voor grote organisaties in Nederland, maar ook voor het MKB. De projecten waar je aan gaat werken zijn erg divers, waardoor je werk uitdagend blijft en je erg veel kan leren. Verder ga je aan

Bekijk vacature »

Full-stack Developer

As a Full-stack developer at KUBUS, you will develop the (web)applications and services of BIMcollab. You will work on both the front- and back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual developer you can have an impact and really make a difference. Our development team consists of over 40 developers, testers, scrum masters and product owners, divided over

Bekijk vacature »
Damiaan Reijnaers

Damiaan Reijnaers

18/05/2009 16:19:00
Quote Anchor link
Hier heb ik een lijst:

http://www.damiaanreijnaers.nl/combinaties.txt

en daarin staat:

aa
ab
ac
ad

etc.

Nu zou ik willen dat er dit komt te staan:

aa
aa
aa
aa
aa
aa
aa
aa
aa
aa
aa
aa
aa
aa
aa
aa
aa
aa
aa
aa
aa
aa
aa
aa
aa
aa
ab
ab
ab
ab
ab
ab
ab
ab
ab
ab
ab
ab
ab
ab
ab
ab
ab
ab
ab
ab
ab
ab
ab
ab
ab
ab
ac
ac
ac
ac
ac
ac
ac
ac
ac
ac
ac
ac
ac
ac
ac
ac
ac
ac
ac
ac
ac
ac
ac
ac
ac
ac

Dus dat alles 26x verdubbeld wordt.

------

Ik heb begrepen dat ik dit onderandere kan doen, door 26x dit bestandje te kopieren. Dus dat ik combinaties1.txt, combinaties2.txt, combinaties3.txt heb die allemaal gelijk zijn aan http://www.damiaanreijnaers.nl/combinaties.txt

En ze dan allemaal in 1 bestand de laten krijgen, te rangschikken op alfabetische volgorde en dan te laten wegschrijven of weergeven

OF door iets met explode en for each te gebruiken ofzo. Maar dit zijn echt de soort functies die ik niet kan, dus mijn vraag... hoe kan ik dit doen?

------

Een andere optie, waarbij u het bovenstaande helemaal kan vergeten is dat in combinaties.txt alles 26x staat, dus dat alles in combinaties.txt 26 keer onder elkaar gekopierd staat. En dat ik een ander txt bestand heb, combinaties2.txt waarin het volgende staat:

a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
(en dan t/m 676 a's)
b
b
b
b
b
b
b
b
b
b
b
b
b
b
b
b
b
b
b
b
b
b
b
b
b
b
(en dan t/m 676 b's)
etc.

En dat ze samengevoegd worden. En ik dus uiteindelijk, want dit is mijn doel. Dit bereik:

aaa
aba
aca
ada
aea
afa
aga
aha
aia
aja

Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel, en wat mijn doel is. Ik heb dus al meerdere manieren gevonden om hieraan te komen, maar ik weet nog even niet hoe ik ze uitvoer. Alvast hartelijk bedankt!
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 06:24:16
 

18/05/2009 16:41:00
Quote Anchor link
Mijn god, waarvoor wil je dat wel ooit niet?
Maar goed, het zal zoiets worden denk ik:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php
$tekst
= file_get_contents('http://www.damiaanreijnaers.nl/combinaties.txt');
$stukjes = explode(PHP_EOL, $tekst);
foreach($stukjes as $stukje){
for($x=0;$x<26;$x++) {
echo $stukje . PHP_EOL;
}
}

?>

For, foreach en explode zijn zoals je ziet helemaal niet moeilijk. Eigenlijk had je het zelf moeten doen, leer je van.
 
Damiaan Reijnaers

Damiaan Reijnaers

18/05/2009 16:59:00
Quote Anchor link
Heel erg bedankt, maar ehm... ja, ehh... ik weet inderdaad nog steeds niet helemaal hoe forforeachexplode werken... hoe krijg ik nu een <br> na elke combinatie? :$
 
Damiaan Reijnaers

Damiaan Reijnaers

18/05/2009 16:59:00
Quote Anchor link
Niet meer nodig! Bedankt ;)
 
Damiaan Reijnaers

Damiaan Reijnaers

18/05/2009 17:05:00
Quote Anchor link
Toch heb ik nog even een vraag :$

Hoe kan ik er nu a t/m z achter zetten 26x?

Dus dat ik dit krijg:

aaa
aab
aac
aad
(...)
aba
abb
abc
abd
(...)
xja
xjb
xjc
xjd

etc.

Moet zo ook niet zo moeilijk zijn toch? :o

Gelieve Niet Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Damiaan Reijnaers
 

18/05/2009 17:11:00
Quote Anchor link
Jemig, gebruik effe het edit knopje als je wat wilt toevoegen, aanpassen, verwijderen:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
(staat boven je tekst)

Zet buiten je for-loop $blaat = 'a';
En binnen dan waar je die letters d'r bij wilt hebben $blaat++.


Hoe? Dat is nu een mooie opgave voor jou om dat uit te vinden.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Damiaan Reijnaers

Damiaan Reijnaers

18/05/2009 17:26:00
 

18/05/2009 17:38:00
Quote Anchor link
Code plaats je hier tussen en tags.
Verder hoe een for loop werkt kan je gewoon op php.net lezen: for. Netzoals met foreach en explode.
Waarom heb je quotes (") om die var neer gezet? Dat hoort helemaal niet. Stond dat in mijn code? Nee, dus weghalen.
Ik zei: "Zet buiten je for-loop $blaat = 'a';", dus buiten je for-loop zet je dat neer, maar binnen je foreach.
Ook zei ik: "En binnen dan waar je die letters d'r bij wilt hebben $blaat++", dus na $stukje wil je een letter bij, moet je na $stukje $blaat++ neer zetten.
Ik heb het dus ook helemaal niet over nog een for loop gehad. Die kan je dus ook weggooien. Ook is het logisch dat je nu geen letters krijgt, want die echo je nergens. Hoe het kan dat je ergens alleen een a neer zet en je dan toch ook z krijgt? Zie operators.increment.
 
Damiaan Reijnaers

Damiaan Reijnaers

18/05/2009 17:47:00
Quote Anchor link
Bedankt :D

Ik begin het al te snappen. Ik heb nu dit gemaakt

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
$blaat
= 1;
for($x=0;$x<999;$x++) {
echo $blaat++."<br>" . PHP_EOL;
}

?>


En werkt. Ik wou ook tot 999! :D Echt bedankt!
 

18/05/2009 17:48:00
Quote Anchor link
En nu met letters :-)
 
Damiaan Reijnaers

Damiaan Reijnaers

18/05/2009 18:10:00
Quote Anchor link
Hoe kan je trouwens zorgen dat er i.p.v. 1, 01 staat of 001?

heb net 260x een 0 voor het getal gezet. Maar bij de volgende reeksen moet dit weer, en ik denk dat het wel mogelijk is?

Had er namelijk even 1 gemaakt die a1, a2 etc. maakte
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Damiaan Reijnaers
 

18/05/2009 18:49:00
Quote Anchor link
Damiaan Reijnaers schreef op 18.05.2009 18:10:
Hoe kan je trouwens zorgen dat er i.p.v. 1, 01 staat of 001?

sprintf of printf.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.