Autoupdater

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Developer bij Getnoticed Nederweert

Briljante werken-bij websites voor clubs als ABN-AMRO, T-Mobile, KWF Kankerbestrijding en Boskalis. Online recruitmentmarketingcampagnes voor Waterschap Rivierenland, Randstad en VDL Nederland. Dit zijn zomaar een paar van de projecten die we al hebben binnengeharkt. En er kan nog meer bij. Welke projecten oogst jij als PHP developer bij Getnoticed? Je werkt samen met je scrumteam van designers, front- en backend developers, marketeers en projectmanager bij het uitwerken van stories voor zowel klant als in-house gerelateerde projecten. Wat je werkzaamheden zoal zijn Het bedenken van nieuwe functionaliteiten Het verbeteren van het Content Management Systeem op basis van Symfony Het optimaliseren van

Bekijk vacature »

Java Ontwikkelaar

Wie zijn wij? Als ervaren leverancier van oplossingen voor industriële technologie wil ICT Netherlands de wereld elke dag een stap slimmer maken. Onze toegewijde technische professionals voorzien klanten van diensten op het gebied van consultancy, softwareontwikkeling, projectmatige oplossingen en managed services. In het kort Als ervaren Java ontwikkelaar binnen onze business unit Machine & Systems werk je aan complexe projecten voor de machine- en apparatenbouw, die vaak een flinke bedrijf kritische impact hebben. Je doorgrondt dan ook feilloos de consequenties van beslissingen voor de architectuur. En je bent verantwoordelijk voor de vertaling van de architectuur naar een technisch ontwerp. In

Bekijk vacature »

Group Netwerk & Service Desk Administrator

Group Netwerk & Service Desk Administrator 32 – 40 uur per week, Burg Groep B.V. te Heerhugowaard Burg Group is een internationaal familiebedrijf met productiefaciliteiten in 5 verschillende landen waarvandaan we naar ruim 30 landen exporteren. Hiermee zijn we de grootste azijnproducent van Europa! Binnen de gehele Burg Group wordt veel waarde gehecht aan pro-activiteit, innovatie en duurzaamheid. Om goed ons werk te kunnen doen is het voor onze organisatie zeer belangrijk dat wij beschikken over een goede IT- Infrastructuur. Wegens tijdelijke vervanging zijn wij op zoek naar een Group Netwerk & Service Desk Administrator. Ben je een aanpakker, en

Bekijk vacature »

Medior .NET Developer Werken tussen de beste devel

Bedrijfsomschrijving Deze organisatie, opgericht in 2015, richt zich op het bouwen van oplossingen op het gebied van software development voor haar klanten, onderscheidt zich van haar concurrenten door haar ontzettend heldere en persoonlijke werkwijze. De sfeer binnen het bedrijf is informeel en medewerkers staan centraal. Er wordt hier niet van je verwacht dat je elke dag in pak bij de eindklant zit, maar er wordt van je verwacht dat jij samen met de eindklant werkt naar een oplossing, op de manier die volgens jou het beste is. Verder staat deze partij voor heldere communicatie met haar klanten, korte lijnen, snel

Bekijk vacature »

Advanced Mendix Developer - Public Transport

Advanced Mendix Developer - Public Transport Functiebeschrijving: Ben jij een ervaren Mendix Developer? Bij CGI Low Code Delivery Center krijg je een baan met inhoud! Werk dat ertoe doet, zoals het: Razendsnel ontwikkelen van slimme innovatieve maatwerk applicaties waarmee we onze klanten een voorsprong geven ten opzichte van hun concurrenten; Meedenken met de klant en analyseren wat er nodig is: je ziet kansen en mogelijkheden! Wat ga je doen? Als Advanced Mendix Developer begeleid en adviseer je onze klanten bij hun aangegeven business problematiek. Hierbij denk je buiten de gevestigde kaders en weet je optimaal gebruik te maken van de

Bekijk vacature »

Scrum Master - Telecom en Media

Scrum Master - Telecom en Media Position Description: Ben jij een digital transformer? Dan nodigen wij jou uit om verder te lezen! Wat ga je doen? Als Scrum Master binnen Telecom & Media, help je onze klanten de Agile werkwijze eigen te maken door het begeleiden en ondersteunen van scrum teams. Je coacht product owners en teamleden bij het behalen van hun korte en lange termijn doelstellingen. Je begeleidt het team en geeft gevraagd en ongevraagd constructieve feedback om de werkwijze continu te verbeteren. In deze rol begeleid je één of meerdere scrum teams en help je met het prioriteren

Bekijk vacature »

Java ontwikkelaars gezocht met interesse in Securi

Bedrijfsomschrijving Onze klant is actief binnen het security domein en bedient klanten in de gehele BeNeLux. Er werken ongeveer 10 technische mensen verschillend van consultants tot interne ontwikkelaars. Je collega's zijn stuk voor stuk gedreven technici met passie voor het gehele security vlak. Je werkt binnen projecten samen met collega's op kantoor en zal ook in nauw contact staan met de consultants. De sfeer is hier uitstekend, ze groeien hard en zijn ook internationaal hard aan de weg aan het timmeren. Je zal dit als ontwikkelaar ook zeker gaan merken, er is veel mogelijk om je zowel op persoonlijk als

Bekijk vacature »

(junior/medior) IT facilitair medewerker

Wij zijn per direct opzoek naar: (junior/medior) IT facilitair medewerker (32-40 uur) Dit bedrijf PSH wil haar positie als toonaangevende leverancier van starters en dynamo’s verder verstevigen en uitbouwen tot de absolute marktleider. De uitbouw gebeurt door het opzetten van nieuwe buitenlandse entiteiten en het verbreden en verdiepen van het assortiment. In deze uitdagende functie krijg jij de taak om het IT-team te versterken en te werken binnen dit jonge dynamische bedrijf Wat houdt het werk in: Als IT facilitair medewerker ga jij je fulltime bezighouden met een uitgebreid takenpakket. Enerzijds ben jij de aangewezen persoon om alle collega’s uit

Bekijk vacature »

startende / junior Java developer

Als startende / junior Java developer krijg je een ervaren Java buddy, mag je opleidingen volgen en ga je direct in een Scrum team Java software ontwikkelen. Je wordt goed begeleid en er is veel ruimte voor innovatie. Bij deze organisatie ga je interessante tastbare maatschappelijke applicaties ontwikkelen. Miljoenen mensen zijn dagelijks afhankelijk van de software. Er zijn 8 Java Scrumteams, waarbij ieder team aan een eigen applicatie bouwt. In ieder team zijn meerdere senior, medior en junior Java developers aanwezig. Daarnaast is er minimaal 1 Tester en een vaste product owner per team. Er wordt regelmatig 'pair programming' toegepast.

Bekijk vacature »

Business Analyst

Business Analyst Utrecht Toe aan een internationale uitdaging in een nieuw IT team met veel ontwikkelingsmogelijkheden? Kom werken als Business Analyst bij Brink’s Nederland! Jouw verantwoordelijkheden Je komt te werken in het enthousiaste team van Software Development (6-8 collega’s) welke onderdeel uitmaakt van ons Brink’s Acceleration Centre. Het Brink’s Acceleration Centre is recent opgericht en is nog steeds groeiende. Vanuit je team ga je werken aan het centraliseren van grote hoeveelheden informatie. Dit vereist samenwerking met (lokale) IT- en bedrijfsteams van Brink’s, samenwerking met collega’s in andere Europese landen of de US is daarbij vaak nodig. Je gaat nauw samenwerken

Bekijk vacature »

Symphony developer

Als PHP developer bij Getnoticed werk je in een team met acht directe collega’s. Bij ons geen hiërarchie of weken beslissingstijd. Dit betekent korte lijnen en snel schakelen. Dat is ook wel nodig bij alle innovatieve projecten waar we tegelijkertijd aan werken, zoals Google Cloud Talent Solution. Jouw functie bij Getnoticed is voornamelijk het bedenken van oplossingen voor klanten, hen hierin adviseren en het schrijven van koppelingen. Je hebt hier veel vrijheid maar kunt altijd bij collega’s terecht om te sparren. In een week kun je zo voor 4 á 5 verschillende klanten werken. Dit houdt je werk afwisselend. Naast

Bekijk vacature »

.Net Developer

Do you have passion for software development? Do you enjoy guiding and inspiring junior developers by sharing your knowledge? Is it your ambition to develop into a full stack developer? Then, this is your top job! You will be a part of our development team and work closely together with the other team members. We value our codebase’s readability, maintainability, and testability and look for someone who shares these values. With more than 100 companies in different product-market combinations, no day is the same at VDL. Your role: Help our company accelerate the delivery of real impactful changes through software

Bekijk vacature »

Senior Campaign Developer

Senior Campaign Developer Den Haag HBO/WO Digital Professional Zorgen dat onze klanten op het juiste moment, via het juiste kanaal relevante en gepersonaliseerde informatie en berichten ontvangen. Dankzij jouw kennis van customer journeys en passie voor Marketing Automation, data, content, en processen kun jij het verschil maken voor onze klanten. Wat ga je doen? De afdeling Online realiseert de marketing- en communicatiedoeleinden van de PostNL organisatie door onze zakelijke en particulieren klanten en prospects te bereiken. Dit doen we middels de optimale inzet van onlinekanalen. Online voert de regie over deze kanalen waaronder: de website, applicaties, e-mailings, apps, social media

Bekijk vacature »

IT-traineeship Low Code Developer

Vind jij het leuk om veel contact te hebben met een klant en je te verdiepen in een domein? Lijkt het je interessant om enerzijds met de klant mee te denken, maar tegelijkertijd ook zelf een bijdrage te leveren aan de implementatie van een IT oplossing? Wij zijn op zoek naar starters die aan de slag willen als low-code engineer. In deze functie bouw je aan applicaties met behulp van een low-code platform, zoals Outsystems, Blueriq, Mendix of Pega. Dergelijke platformen stellen je in staat om snel een werkende applicatie te ontwikkelen en zijn hierdoor heel geschikt voor maatwerk projecten.

Bekijk vacature »

Senior C# Developer IoT Platform (NL)

Senior C# Developer IoT Platform (NL) Den Haag HBO/WO IT - software development Professional Om alle Unique Loading Devices (ULD's) real-time te kunnen volgen, hebben we een IoT landschap gecreëerd dat ons continu update met de locatie en sensor informatie van de ULD's. Het IoT platform is volledig ontworpen met behulp van AWS serverless componenten en Serverless Architecture staat in het middelpunt van al onze ontwerpen. Enkele van de componenten die we gebruiken zijn AWS IoT services, Amazon Location Services, AWS Lambda enzovoort. Op ons platform vertalen we alle detecties van ULD's, vanuit AWS IoT Core naar relevante informatie over

Bekijk vacature »
Erik Swinkels

Erik Swinkels

18/11/2008 15:25:00
Quote Anchor link
Hee,

ik ben bezig met een soort travian/tribelwars spel te maken. Je moet dan een dorpje uitbouwen en je krijgt ook grondstoffen per uur. Ik ben al best ver en ik loop nu vast op het zien wat je in je pakhuis hebt... Je krijgt bijvoorbeeld 30 grondstoffen per uur bij, dus om de 2 minuten 1, maar nu wil ik dat het pakhuis update zonder dat de pagina herladen word... beetje vaag misschien :P Maar ik hoop dat jullie me snapen.

Me vraag; Weet iemand hoe ik dat moet, en moet dit eigelijk wel met php of moet je javascript ofzo gebruiken?

alvast bedankt ;)

Erik.

PHP hulp

PHP hulp

19/01/2022 14:58:05

18/11/2008 15:27:00
Quote Anchor link
Cronjob zou je kunnen gebruiken... Of moet de gebruiker per 2 minuten dat hij online is, 1 punt erbij krijgen? Nouja, ik zou gewoon voor een cronjob gaan die om de 2 minuten een mysql update uitvoert :-)

Erik Swinkels

Erik Swinkels

18/11/2008 15:32:00
Quote Anchor link
Nou het kan ook zijn dat als de gebruiker een hogere productie heeft, hij er meer per uur/minuut krijgt. en ik heb het uitbetalen van de productie klaar, maar ik wil nu op de hoofdpagina een tabbel zetten met wat er in het pakhuis zit.. en hoe laat ik die nu updaten zonder dat heel de pagina opnieuw laad?

Erik.

Winston Smith

Winston Smith

18/11/2008 15:35:00
Quote Anchor link
Volgens mij ben je op zoek naar Ajax? Met Ajax (Asynchronous Javascript And XML) kan je je pagina updaten zonder dat je de pagina opnieuw hoeft in te laden.

Erik Swinkels

Erik Swinkels

18/11/2008 15:38:00
Quote Anchor link
Oke, dankje. dan ga ik verder zoeken op Ajax ;)

Erik.

RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

18/11/2008 15:41:00
Quote Anchor link
Chris Kortaan schreef op 18.11.2008 15:27:
Cronjob zou je kunnen gebruiken... Of moet de gebruiker per 2 minuten dat hij online is, 1 punt erbij krijgen? Nouja, ik zou gewoon voor een cronjob gaan die om de 2 minuten een mysql update uitvoert :-)

dit is wel egt het slimste wat ik ken bedenken -.-

Erik Swinkels

Erik Swinkels

18/11/2008 15:45:00
Quote Anchor link
Kasper schreef op 18.11.2008 15:35:
Volgens mij ben je op zoek naar Ajax? Met Ajax (Asynchronous Javascript And XML) kan je je pagina updaten zonder dat je de pagina opnieuw hoeft in te laden.

Weet iemand waar ik zulk Ajax script kan vinden? google leverd me niet veel op :(

Erik.

Winston Smith

Winston Smith

18/11/2008 15:48:00

Arwin  vdv

Arwin vdv

18/11/2008 15:53:00

Erik Swinkels

Erik Swinkels

18/11/2008 16:00:00
Quote Anchor link
Kasper schreef op 18.11.2008 15:48:

daarin kan ik niets nuttigs vinden..

hier staat wel een link op, maar die loopt dood :S

Erik.

Boris Mattijssen

Boris Mattijssen

18/11/2008 16:05:00

Winston Smith

Winston Smith

18/11/2008 16:06:00
Quote Anchor link
Quote:
Het is anders een hele handige tutorial. Volg hem en je kan het zelf maken. Een beetje eigen inzet is ook vereist!

Erik Swinkels

Erik Swinkels

18/11/2008 16:08:00
Quote Anchor link
Kasper schreef op 18.11.2008 16:06:
Quote:
Het is anders een hele handige tutorial. Volg hem en je kan het zelf maken. Een beetje eigen inzet is ook vereist!

Ik heb heel die tut doorgelezen.. maar het gaat er toch nergens over een update iets? Of ben ik scheef? :S

en ik ben nu op mootools.net aan het kijken :)

Erik.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.