Ben opzoek naar iemand die een offerte script wilt bouwen.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Damiaan miller

damiaan miller

27/01/2017 16:58:49
Quote Anchor link
Beste forum leden,

Ik ben opzoek naar iemand die een uitgebreid offerte script voor mijn website kan bouwen waarbij mijn klanten door middel van zeg, dropdownboxes, radio's etc een samenstelling kunnen maken van het voertuig en de reparatie die ze willen laten uitvoeren.

Vervolgens wil ik dat dit dan ook automatisch uitgerekend word voor hen gebaseerd op databasis gegevens die ik eventueel kan aanleveren van product & model combinaties.


Wie zou dit eventueel kunnen en wat zou dit mij gaan kosten?

Met vriendelijke groet,

Damiaan Miller
Gewijzigd op 27/01/2017 17:03:39 door - Ariën -
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 06:00:37
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/01/2017 17:03:20
Quote Anchor link
Wat is je budget, en wat zijn je contactgegevens?
Dan verhuis ik dit even door naar het juiste Vacature-forum toe.
 
Damiaan miller

damiaan miller

27/01/2017 17:08:36
Quote Anchor link
Beste Ariën,


Ik heb hier niet zozeer een budget voor uitgesteld nog ik wil eerst graag oriënteren naar wat de gebruikelijke prijs indicatie zou zijn voor zo'n script. Vanuit daar wil ik eigenlijk evalueren of het interessant is om uit te laten voeren.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

27/01/2017 21:02:25
Quote Anchor link
Als je wilt weten wat zoiets gaat kosten, zul je specifieker moeten zijn in je omschrijving en aangeven wat je EXACT wilt. Je moet toch al gauw denken aan enkele honderden euro's.
 
Eddy E

Eddy E

28/01/2017 09:42:59
Quote Anchor link
Ik kan en wil zoiets wel maken, maar om hoeveel voertuigen/opties gaat het?
Gaat het om een computerspelletje met 5 merken, 5 types per merk, 18 opties of realistischer: 200 automerken, 1000 types in totaal met (per type) 100 opties? En dan nog de reparaties erbij?

Dan zal je toch eerst echt een hele goede prijslijst (of database met prijzen per actie) moeten aanleveren om iets te doen. Zoiets 'algemeen' maken kan niet.
Gaat inderdaad veel werk (uren) in zitten, dus aan de 500 euro zit je zo.
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

28/01/2017 11:15:08
Quote Anchor link
Waar komt de data vandaan? een api? een xml bestand? of wil je de data zelf aanmaken via een adminpanel?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.