bestaat er zo een functie of script??

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Yannis

yannis

03/04/2004 17:54:00
Quote Anchor link
hey dag allemaal,
ik was bezig met een shoutbox voor mijn site te zoeken maar mijn zoektocht heeft tot nu toe nog niks opgeleverd dus ik heb besloten om er zelf een te maken.
maar ik zoek een functie of een script die al de berichten scrollend weergeven???
want voior de rest is de shoutbox al af:d
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 07:21:11
 
Arend a

Arend a

03/04/2004 17:57:00
Quote Anchor link
Zoek dit doel in flash, html, dhtml, xml of javascript, PHP is een taal die een van deze bovenstaande markuplanguages of formaat kan genereren, maar server side werkt en hierdoor *niet zelf* bewegende dingen kan bewerkstelligen.
 
Yannis

yannis

03/04/2004 18:24:00
Quote Anchor link
ok bedankt hihi :d
 
Bram Z

Bram Z

03/04/2004 20:27:00
Quote Anchor link
gewwon met <marquee>De berichten</marquee>
 
Rick

Rick

04/04/2004 05:08:00
Quote Anchor link
Quote:
Zoek dit doel in flash, html, dhtml, xml of javascript, PHP is een taal die een van deze bovenstaande markuplanguages of formaat kan genereren, maar server side werkt en hierdoor *niet zelf* bewegende dingen kan bewerkstelligen.
hmm kweenie hoor, als je alles langzaam laat laden dan lijkt het wel alsof het scrollt :P
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.