bestelformulier met daarna iDeal afhandeling

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Albert B

Albert B

29/04/2016 18:20:57
Quote Anchor link
Beste lezer,
ik heb een werkend bestelformulier waarbij de bezoeker een bloemstuk kan kiezen, zijn naw gegevens kan plaatsen en vervolgens de bestelling doorstuurd naar de winkel en naar zichzelf. Dan volgt er op het scherm het resultaat van de bestelling, met daarbij een knop die de iDeal-afhandeling voor zijn rekening neemt.
Natuurlijk delen we de bezoekers mede dat pas geleverd wordt na controle van de iDeal betaling via de bank.
Maar ideaal is deze situatie m.i. niet.
Ik zou veel liever een bestelling submitten die terecht komt in de iDeal afdeling van de bank en na de banktransactie terugkomen in de webwinkel, waar dan gemeld wordt wat je hebt besteld en dat je hebt betaald en dat de bestelling dan doorgaat naar de winkel.
Maar jammer genoeg krijg ik dat niet voor elkaar. De uitleg van de bank in deze is ook beroerd zodat ik nu mijn heil eens zoek bij iemand die zoiets al eens heeft geprogrammeerd.
Albert
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 15:46:29
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

29/04/2016 18:49:34
Quote Anchor link
Hoi Albert ik stuur je een prive berichtje op phphulp.

Met vriendelijke groet Frank
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.