Bestelformulier

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op de functionele aspecten, zodat

Bekijk vacature »

E-Identity Developer met Projectleider Kwaliteiten

Functieomschrijving Voor de kamer van koophandel zijn we op zoek naar een E-Identity developer met projectleider kwaliteiten. Voor deze opdracht zoekt KVK een Informatieanalist met Technisch Projectleider en ICT developer kwaliteiten, met kennis van E-identity. We zoeken in de breedte en niet specifiek in de diepte qua skillset. Een Junior Projectmanager, een Junior Informatieanalist, een Junior Developer (full stack), een Junior Designer en een Junior ICT architect ineen, met een sterk gevoel van stakeholder management en planning vaardigheden. Door de internationale setting, én de realisatie van ontsluiting van en naar basisregisters toe zijn wij op zoek naar enige ervaring binnen

Bekijk vacature »

Developer Angular & Kotlin

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van mobiele apps en webapplicaties; Het opstellen van technisch ontwerp en het bespreken van ontwerpen met de software architect; Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van technisch testen; Het in de gaten houden van nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en het adviseren van de organisatie hierover. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze organisatie is van oorsprong een familiebedrijf, er wordt hard gewerkt, er heerst een no nonsense en doeners mentaliteit, een informele sfeer en er is een mix van

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Medior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

PHP Programmeur

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda, ontwikkel je als PHP programmeur niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het constant inspelen op nieuwe innovaties m.b.t software ontwikkeling. Naast het ontwikkelen van webapplicaties, bouwt deze toffe werkgever ook webshops en websites voor hun opdrachtgevers. Wat ga je doen? Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony framework; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die

Bekijk vacature »

Software Developer PHP

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Voor een opdrachtgever in de regio van Geldrop ben ik op zoek naar een Software Developer PHP. Jij krijgt een rol met veel verantwoordelijkheid in een groeiende organisatie. In deze functie werkt je voornamelijk remote en op een vast moment kom je met het team samen, om samen te werken en nieuwe doelen te bepalen. Wat ga je doen? Je wordt verantwoordelijk voor de interne applicatie; Je zorgt voor de doorontwikkeling van de applicatie: zowel back-end, front-end; De basis van het werk betreft front-end technieken; Periodiek bepaal je samen met

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Ben jij een senior .NET developer en heb jij tevens ervaring als teamlead? Ben jij iemand met een helikopterview en denk jij graag mee met de klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor een geweldig bedrijf zijn wij namelijk op zoek naar een ervaren .NET developer. Het bedrijf houdt zich bezig met het ontwerpen en bouwen van websites, portalen en applicaties voor met name zorg- en onderwijsinstellingen en overheidsinstanties. Jouw taken: Het fungeren als Lead Developer; Het meedenken met de business (dit vergt commercieel inzicht); Het begeleiden van diverse projecten (van klein tot groot); Het ontwerpen

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer

Functie Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden gebouwd, of grote complexe wijzigingen worden doorgevoerd op bestaande omgevingen. Je kunt (afhankelijk van jouw wensen en doelen) dus afwisselend werken in beide teams. Hiernaast participeer je in het Chapter Front-end development waar gezamenlijk kennis en ervaring wordt gedeeld. Als Front-end developer is het jouw doel

Bekijk vacature »

Java Developer

Java Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Bennekom gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Front end ontwikkelaar

Functie Het huidige team bestaat uit momenteel uit 5 back end developers verdeeld van senior tot junior. Omdat de gehele front end van applicaties anders gaan insteken zijn ze op zoek naar een ervaren Front end developer die hen kan helpen de juiste keuzes te maken. Je krijgt veel vrijheid om te bepalen hoe je dit wilt ontwikkelen en vrijheid in welke techniek je hiervoor wilt gebruiken. Je zult je dus bezighouden met architectuur, documentatie en natuurlijk ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten binnen de verschillende applicaties. natuurlijk heb jij ook mogelijkheden om te sparren binnen het team, maar ze gaan uit

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een andere uitdaging? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een Fullstack developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in

Bekijk vacature »

Functioneel Applicatiebeheerder

Wij van CNB zijn op zoek naar een leergierige Functioneel Applicatiebeheerder CNB is de grootste dienstverlener in de markt van bloembollen en vaste planten. In deze markt verricht CNB de volgende diensten: bemiddeling, veilen en het koelen en prepareren van bloembollen. Vanuit ons hoofdkantoor in Lisse werken bijna 100 collega’s dag in dag uit aan de bemiddeling van bloembollen. In Bovenkarspel vindt het koelen en prepareren van de bloembollen plaats. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Functioneel Applicatiebeheerder die naast een applicatie, ook sfeer kan bouwen! Jij: Vindt het leuk om binnen een klein IT-team aan de slag te

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van Software Developer! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van ervaren

Bekijk vacature »
Wil

Wil

18/02/2006 08:07:00
Quote Anchor link
Ik ben op zoek naar een script om een bestelformulier op te maken. Ik wil de te bestellen items in een MySQL database zetten. Nu wil ik een pagina om de database te beheren om zo nieuwe artikelen toe te voegen of te verwijderen. Daarnaast wil ik een pagina die automatisch de database uitleverd en bezoekers hun bestellingen kunnen plaatsen. Bij het plaatsen van de bestelling wil ik de gebruikers een kans geven om het uit te printen en hun een email te sturen van de bestelling. Het printen is niet echt noodzakelijk maar wel de email voor de besteller en natuurlijk de ontvanger. Op de pagina moeten ze dan NAW gegevens in vukken en hun emailadres en aangeven hoeveel ze willen van elk artikel. Wie weet waar ik zo'n script kan vinden of heeft zo'n script nog liggen?
 
PHP hulp

PHP hulp

18/05/2024 19:47:07
 
Leo

Leo

18/02/2006 08:57:00
 
Wil

Wil

22/02/2006 04:44:00
Quote Anchor link
Helaas niks kunnen vinden, kan niemand mij helpen, evt kleine vergoeding mogelijk.
 
Niels Beckers

Niels Beckers

22/02/2006 07:27:00
Quote Anchor link
wil het is helemaal niet zo moeilijk hoor,
je kan wel een formuliertje maken veronderstel ik?
en deze goed ophalen?
dan plaats je ze gewoon in de databse met een INSERT na deze insert mak je gebruik van de functie mail om de gebruiker "zijn gekozen" object te versturen
 
Wil

Wil

22/02/2006 15:26:00
Quote Anchor link
Nou ik kan het maar een heel klein beetje. Ik heb dus nu een bestand gemaakt wat de gegevens uit de tabel haalt. Echter nu zet hij elke regel in een aparte tabel. Terwijl ik eigenlijk een tabel wil. Dit is nog de voorbereiding voor wat ik eigenlijk wil. Ik ben nu eerst bezig met een overzichtspagina, een script op records toe te voegen, te verwijderen en te muteren. Als ik dat af heb kan ik pas voormijn gevoel verder.

Dus mijn eerste probleem betreft overzicht.php, hier krijg ik dus allemaal kleine tabellen met 1 record ipv alle records onder elkaar.

Dit is mijn resultaat tot nu toe:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?
session_start();
if(!$_SESSION['Login'])
die("Je moet eerst ingelogd zijn...");
?>

<html>

<head>

<link rel='stylesheet' href='../zon.css'>

<title>Overzicht</title>

</head>

<body>

<center><h3>Overzicht artikelen Diabetes Hulmiddelen Service</h3>

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
<?

if(!@include"connect.php")
die("connect.php niet gevonden");



$sql = "SELECT * FROM dhs";

$res = mysql_query($sql) or die("Er is iets fout gegegaan:<br><br>" . mysql_error());

if(mysql_num_rows($res)){

    echo"<table cellpadding='2' cellspacing='1' bgcolor='#FFFFFF'>";

    $tr = 1;

    while($rij = mysql_fetch_assoc($res))
    {


        if($tr)
            echo"<tr>";

    echo"
<table border='2' id='1' bordercolor='0000FF' cellspacing='1' bgcolor='#FFFFFF' cellpadding='5' width='100%'>
  <tr>
    <td valign='top'>
      <table id='2' width='100%'>
        <tr>
        <th width='5%' align=\"left\">Id</th><th width='30%' align=\"left\">Artikel</th><th width='30%' align=\"left\">Eenheden</th><th width='35%' align=\"left\">Actie</th>
        <tr>
        <td><div align=\"left\"><font size=\"2\">"
. $rij['id'] . "</font></div></td>
        <td><div align=\"left\"><font size=\"2\">"
. $rij['artikel'] . "</font></div></td>
        <td><div align=\"left\"><font size=\"2\">"
. $rij['eenheden'] . "</font></div></td>
        <td><div align=\"left\"><font color=\"#000000\" size=\"1\"><a href='bewerken.php?id="
. $rij['id'] . "'>Bewerken</a> - <a href='verwijder.php?id=" . $rij['id'] . "'>Verwijderen</a> - <a href='toevoegen.php?id=" . $rij['id'] . "'>Toevoegen</a></font></div></td></tr>
      </table>
    </td>
    </tr>
</table>
 </td>
"
;


    if(!$tr)
        echo"<td></td>";

    echo"</table><br><br>";

    }

}
else{

    echo"Geen artikelen gevonden...<br><br>";

}

?>


</body>

</html>

24022006 nieuw overzicht.php toegevoegd
Gewijzigd op 24/02/2006 11:53:00 door Wil
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

22/02/2006 15:32:00
Quote Anchor link
Ik heb hier wel een erg uitgebreid webwinkel systeem, met de mogelijkheden waar jij om vraag en meer (categorieën, meerdere items bestellen met 1 klik) die ik nog eens open-source wil maken en hier wil neerzetten. Maareh, dat kan ik dus alleen doen als jij zelf php kent... Ik ga niet voorkauwen hoe je een .sql moet importeren enzo.
 
Wil

Wil

22/02/2006 15:58:00
Quote Anchor link
Het leuke van iets nieuws is dat je alles moet leren en dat je van het lezen van andersmans source een hele hoop kunt leren. Dus ik ben wel benieuwd.
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

22/02/2006 16:06:00
Quote Anchor link
Als je nieuw bent gaat het je niet lukken om dat 'te lezen', het is geen jip-en-janneke boek...
 
Wil

Wil

22/02/2006 16:26:00
Quote Anchor link
Arjan:
Als je nieuw bent gaat het je niet lukken om dat 'te lezen', het is geen jip-en-janneke boek...

ik zit hier toch op www.phphulp.nl ?????
 
- wes  -

- wes -

22/02/2006 16:46:00
Quote Anchor link
ja phphulp.nl , niet phpvoorkauwen.nl

we helpen iedereen, maar we gaan geen complete scripts hier neerzetten, helemaal als die persoon waarvoor het is geen php kan.

zelfde als dat ik jou een stuk chinees voor mij laat schrijven, die ik ga lezen, terwijl ik geen chinees kan, lekker zinloos dus
 
Wil

Wil

22/02/2006 17:22:00
Quote Anchor link
wes:
ja phphulp.nl , niet phpvoorkauwen.nl

we helpen iedereen, maar we gaan geen complete scripts hier neerzetten, helemaal als die persoon waarvoor het is geen php kan.

zelfde als dat ik jou een stuk chinees voor mij laat schrijven, die ik ga lezen, terwijl ik geen chinees kan, lekker zinloos dus

Volgens mij vraag ik ook niet om voor te kauwen, ik hem mijn eten al gekauwd alleen ben ik waarschijnlijk sommige stukjes vergeten vandaar mijn vraag.
 
Wil

Wil

22/02/2006 17:23:00
Quote Anchor link
Zit in de verkeerde topic met mijn vraag?
Gewijzigd op 22/02/2006 22:13:00 door Wil
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

22/02/2006 22:30:00
Quote Anchor link
Hoi Wil,

je zit hier wel goed op PHP hulp. Kijk maar naar de pagina die Elsy heeft gemaakt bijvoorbeeld. Die is pas drie maanden bezig, maar heeft er wel ontzettend veel tijd in gestoken.

Mijn advies is om je probleem op te delen in tussenstappen die je kunt bevatten. Anders neem je teveel hooi op je vork.

Wat zou het eerste tussendoel zijn dat je zou willen bereiken?
 
Wil

Wil

22/02/2006 22:51:00
Quote Anchor link
Mijn eerste stappen is het verzorgen dat er gegevens in de databse kunnen worden gezet, dat is me al gelukt alleen als ik dan een overzicht wil hebben van wat er al in staat heb ik nu dus elke keer een eigen tabel terwijl ik alles in een tabel wil.

Mijn eerste planning:
connect.php klaar
index.php klaar
overzicht.php klaar m.u.v. beschreven opmaak
toevoegen.php klaar m.u.v. beschreven opmaak
artikel_toevoegen.php klaar

als ik de opmaak in orde heb vandaar mijn vraag wil ik verder met het verwijderen van records. Daarna de optie om de records te bewerken.

Mijn tweede planning is om ervoor te zorgen dat men een bestelling kan doen d.m.v. invullen van NAW etc. en aantallen van de te bestellen artikellen die ik uit de database wil halen. Als de bestelling in orde is moet de bezoeker hem kunnen versturen aan vast adres(ziet gebruiker dus niet) en een copie aan het emailadres wat de gebruiker zelf invult bij NAW gegevens.

Lang verhaal maar ik denk zo wel een goed leerdoel te hebben.
 
Wil

Wil

23/02/2006 23:31:00
Quote Anchor link
Ook al is de opmaak nog niet in orde ben ik toch al begonnen met verwijder.php waarbij ik tot de conclusie kwam dat het wel handig is om een uniek id aan een artikel te koppelen daar anders alle artikel met de gelijke artikel worden verwijderd. Helaas loop daar ook tegen een volgens mij klein probleem maar daarvoor heb ik een andere topic aangemaakt. Ik hoop dat iemand mij even kan helpen met het hierboven beschreven opmaak probleempje.
 
Stefan van Iwaarden

Stefan van Iwaarden

23/02/2006 23:59:00
Quote Anchor link
om de producten te verwijderen is het het makkelijkst als je een extra kolom aanmaakt met een uniek id (autoincrement)

als je dan een product wil verwijderen zeg je gewoon
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
$query
= "DELETE FROM producten WHERE id=".$id;
$result = mysql_query($query);
?>
Gewijzigd op 24/02/2006 00:00:00 door Stefan van Iwaarden
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

24/02/2006 00:03:00
Quote Anchor link
Eehmm... ik neem aan dat je die winkel gewoon gaat bouwen met een array, niet voor iedere gebruiker een sql databasetabel o.i.d. dus een "delete from ... " is een beetje overbodig.

Als ik zin heb wil ik morgen wel een webwinkel programmeren, zo ingewikkeld is het niet als je werkt met een array.
 
Wil

Wil

24/02/2006 08:47:00
Quote Anchor link
Arjan, de delete module is om te beheren en is niet bedoeld voor de bezoeker van de pagina. De delete module is bedoeld voor de apotheek waarvoor ik dit aan het maken ben zodat ze zelf artikelen erbij kunnen plaatsen en verwijderen als het niet meer in het assortiment zit.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

24/02/2006 08:54:00
Quote Anchor link
Wil:
Dus mijn eerste probleem betreft overzicht.php, hier krijg ik dus allemaal kleine tabellen met 1 record ipv alle records onder elkaar.


Ergens in je script staat een while loop waarmee je de records uit de MySQL fetcht. Zo'n loop hoort er zo uit te zien:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
// records laten zien
    echo '<table>';
    while ($row = mysql_fetch_array ($res)) {
        echo '<tr><td>'.$row['veldnaam'].'</td></tr>';
    }

    echo '</table>';
?>


De kunst is dus om geen '<table>' te gaan echoën binnen je loop.
 
Wil

Wil

24/02/2006 11:58:00
Quote Anchor link
Jan,

In mijn huidige script heb ik het volgende staan:

echo"<table cellpadding='2' cellspacing='1' bgcolor='#FFFFFF'>";

$tr = 1;

while($rij = mysql_fetch_assoc($res))
{

if($tr)
echo"<tr>";

Ik heb dit gemaakt mbv een boek en nu zit ik te kijken waar ik jouw verandering moet inpassen en loop ik eigenlijk tegen bovenstaand stukje aan, heeft dit een doel en kun jij aangeven waar ik jou stuk zou moeten inpassen? Ik snap het gebruik van $tr en "<tr>" niet.
Gewijzigd op 24/02/2006 11:59:00 door Wil
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.