Beta testers gezocht (web based game)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Job van Kaathoven

Job van Kaathoven

04/08/2013 17:44:30
Quote Anchor link
Hallo mensen,

De afgelopen tijd ben ik bezig geweest aan een project (strategie spel) en wil ik binnenkort (binnen nu en een maand) live gaan. Hierbij ben ik op zoek naar actieve beta testers die mijn spel willen testen/spelen zodat ik eventuele bugs eruit kan halen, het spel wat meer kan balanceren en misschien nog wel wat nieuwe ideeën in het spel kan verwerken.

Als je geïnteresseerd bent kan je de beta website bezoeken op: http://woc.jobvankaathoven.nl/
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden!

(De inlog/hoofdpagina is nog niet helemaal klaar, dus het gaat puur om het spel als je een account hebt aangemaakt en bent ingelogd!)

Groeten,
Job van Kaathoven
Gewijzigd op 04/08/2013 17:46:07 door Job van Kaathoven
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 10:51:51
 
Chris -

Chris -

04/08/2013 17:51:43
Quote Anchor link
Heb je ook een demo account beschikbaar zodat wij zelf niet hoeven te registreren?
 
Job van Kaathoven

Job van Kaathoven

04/08/2013 17:59:31
Quote Anchor link
Nee dat is niet mogelijk aangezien het spel voor elke speler anders is (het heeft wat weg van travian en tribal wars, maar dan mijn eigen draai). Het kost ook maar een minuutje om een account aan te maken :)
 
Chris -

Chris -

04/08/2013 18:11:32
Quote Anchor link
Anders gezegd, ik heb er geen zin in om m'n e-mail adres achter te laten en die is verplicht voor activatie.. Daarom, een paar accounts aanmaken (demo1-demo5 met respectievelijke wachtwoorden) zou handig zijn.

Toevoeging op 04/08/2013 18:17:03:

test/test werkt dus. Mooi! Zou de teksten nog even nalopen, niet alle zinnen worden netjes afgesloten:
Quote:
Je hoofdgebouw zorgt ervoor dat je elke uur gratis grondstoffen.


Een voortgangsindicatie bij het upgraden van een gebouw zou fijn zijn, dan weet je hoe lang iets nog duurt. Door de vele, vele icoontjes wordt het ietwat onoverzichtelijk om te zien of je iets wel of niet kan bouwen/kopen/whatever. Een tekst/icoontje dat aangeeft of het wel of niet kan, maakt het gelijk duidelijker.

Toevoeging op 04/08/2013 18:17:50:

Waarom kun je trouwens geen berichten naar jezelf sturen?

Toevoeging op 04/08/2013 18:20:15:

Linken van forum aan het spel zou handig zijn, dubbele registraties zijn natuurlijk niet nodig..
 
NOLot -

NOLot -

04/08/2013 18:20:25
Quote Anchor link
Best vaag dat bij profiel wijzigen je eigen id in de url komt te staan
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.