betaalplugin voor wordpress site aanpassen [vaste prijs]

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Chris rutten

chris rutten

04/07/2017 10:20:51
Quote Anchor link
Voor een klant wordt nu het afreken systeem geautomatiseerd; en de volgende stap is ook de betalingen via dit systeem te laten lopen. Dat betekent:

We hebben een wordpress site met een plugin die de te-betalen bedragen per maand uitrekent en in een lijst zet. Omdat aan elke regel nog wat voorwaarden verbonden zijn, kan deze lijst niet direct naar de bank gestuurd worden.

deze opdracht bestaat uit het uitbreiden van de huidige website op een overzichtelijke manier. Bij interesse worden de details gestuurd; we willen een vaste prijs voor een werkend systeem afspreken.
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 13:24:14
 
Bas Wilson

Bas Wilson

15/07/2017 22:24:37
Quote Anchor link
Geachte heer Chris,

Uw advertentie trekt mijn interesse. Ik zal mijzelf eerst even voorstellen. Ik ben een 17-jarig student die applicatie en mediaontwikkeling studeert. Ik kan erg goed met WordPress omgaan. Zo heb ik al meerdere website ermee gemaakt. Ik heb op dit moment vakantie, dus heb ik alle tijd om aan websites te werken. Ik lever mijn werk snel en keurig af voor een erg lage prijs.

Met vriendelijke groet,

Bas Wilson

Dit is mijn portfolio: http://onpointcoding.com/
Mijn e-mailadres is : [email protected]
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.