Beter ban systeem.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Business Intelligence Developer vacature

Jij ben niet bang om hard te werken. Uitdagingen zijn welkom. En problemen? Die zijn er om opgelost te worden of, nog beter, om voorkomen te worden! Voor jij aan de slag gaat met het ontwerpen van BI- en DWH-oplossingen, leg je eerst je oor te luister bij de klant. Zo weet jij wat de klant wil, en hoe jouw ontwerp eruit moet komen te zien. Simpel! Althans… met jouw Developer-kwaliteiten wel! Over deze BI vacature Als Business Intelligence Developer ga je zowel op locatie bij de klant aan de slag, als op een van de Sogeti-locaties. Je analyseert de

Bekijk vacature »

C# ontwikkelaar / State of the art .NET omgeving

Functieomschrijving Ben jij de .NET backend developer die gewend is op een hoog niveau te werken in C#? Woon jij in de omgeving en wil je bij dé .NET organisatie van Tilburg en omstreken werken? Reageer dan snel! Programmeren van high-availability en high-security applicaties in ASP.NET en C#; Samen met je teamgenoten nieuwe applicaties/diensten ontwikkelen in .NET; Overleggen met de informatie analisten en testers; Ontwikkelen van webservices (WCF); 20 % van je tijd besteden aan innovatie; Deelnemen aan projecten om nieuwe ketenpartijen toe te voegen; Bouwen van unit testen; Deelnemen aan Scrummeetings. Functie-eisen Beschikt over HBO/WO werk- en denkniveau. Als

Bekijk vacature »

Medior Microsoft Dynamics Developer

Jouw uitdaging: Ben jij sterk in het succesvol ontwikkelen van maatwerk componenten op het Dynamics platform? En wil je actief meewerken aan de ontwikkeling van ons Digital Customer Experience portfolio? Dan is dit iets voor jou! Voor de Digital Customer Experience afdeling (DCX) zijn we op zoek naar een Medior Microsoft Dynamics Developer. In deze functie ben je verantwoordelijk voor de succesvolle ontwikkelen van maatwerk componenten op het Dynamics platform bij toonaangevende organisaties. Denk daarbij aan het realiseren van integratie met front en backoffice systemen op basis van Azure PaaS of het ontwikkelen van complexe plug-ins. Daarnaast werk je actief

Bekijk vacature »

Full stack software .NET C# developer, domotica me

Voor een bedrijf in de regio Hendrik Ido Ambacht zijn we op zoek naar een fullstack .NET C#developer. Het gaat hier om een bedrijf dat systemen ontwikkeld die via domotica oplossing bieden voor maatschappelijke instellingen. Zo verwerken hun systemen meldingen waarover ze rapporteren, maar ook zorgen ze voor de automatisering van toezicht. Het systeem bestaat uit apps, web interfaces, backend en BI rapportage tools. Het gaat het hier om een MKB bedrijf van circa 70 mensen met een team van 5 developers. Bestaande uit hardware, embedded en backend developers. Momenteel is er daarom sterke behoefte aan iemand die zowel back-

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer vacature

Jij weet wat er nodig is. Jouw hart gaat sneller kloppen van techniek. Jij wil vooruit. Ben jij de Front-end Developer die we zoeken? Je bent creatief, thuis in gebruikersinteractie en een gedreven engineer in hart en nieren. Daarnaast heb jij een klantgerichte en proactieve houding. Precies de kwaliteiten die een Front-end Developer nodig heeft. Wat doe je als Developer? Als Front-end Developer werk je aan de technische realisatie van front-end (web)applicaties in de verschillende uitdagende opdrachten voor Sogeti’s klanten. Dit kan zowel op klantlocatie zijn, als binnen het Center of Excellence van Sogeti. Jij houdt van het uitdenken en

Bekijk vacature »

Apex Developer/Ontwikkelaar in Zuid-Holland

Functieomschrijving Als Apex enthousiast ben jij een welkome versterking voor dit team dat momenteel 4FTE groot is op de IT-afdeling. Je komt zodoende terecht in een hecht team ben met mensen die graag met Apex en ook met Oracle werken. Binnen deze functie ben je verantwoordelijk voor het achterhalen van de juiste behoeften bij de interne klanten. Daarnaast werk je aan het onderhouden, door ontwikkelen en nieuwbouw van maatwerk applicaties. Voor 80% bestaat het werk uit APEX en voor 20% uit PL/SQL. Daarbij kom je te werken binnen een gedreven team waarbij de communicatielijnen kort zijn en er zeker ook

Bekijk vacature »

C# developer / Azure Cloud / Fullstack / 5500 euro

Functieomschrijving Developer / Software engineer / Fullstack / Microsoft C# .Net / Azure cloud Bouwen van Windows-, web- en mobile applicaties; Bouwen van nieuwe applicaties en de doorontwikkeling van bestaande applicaties; Uitzetten van de lijnen op architectuur niveau samen met de solution architect; Oplossen van complexe vraagstukken; Coachen en ontwikkelen van de minder ervaren developers binnen het scrumteam; Schakelen met de business. Functie-eisen Afgeronde HBO opleiding richting Informatica of vergelijkbaar; Minimaal 5 jaar ervaring als fullstack developer; Ervaring met Microsoft C# / SQL server; Ervaring met Azure is een pré; Ervaring met Angular is een pré; Je bent enthousiast, communicatief,

Bekijk vacature »

C#.NET Developer Innovatie Techniek Duurzaam Azure

Functieomschrijving Ben jij een C# .NET software ontwikkelaar die graag zijn steentje bijdraagt aan de maatschappij? Ben jij daarnaast geïnteresseerd in technische hardware en weet jij als geen ander gebruikerswensen te vertalen naar technische oplossingen? Reageer dan snel! Jij zult samen met het team verantwoordelijk zijn voor het bedenken, oppakken en coördineren van het gehele ontwikkeltraject voor de nieuwbouw en verbeteringen van de applicaties. Dit houdt in: Het vertalen van gebruikerswensen naar functionele requirements en het maken van ontwerpen; Bedenken van passende inzet van tools en technieken; Het bouwen in C#.NET en maken van koppelingen naar verschillende platformen; Denk ook

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Front-end Developer bij Capgemini Bij Capgemini DCX bouwen we niet zomaar webapplicaties en mobiele apps waar onze opdrachtgevers en hun klanten mee overweg kunnen. Nee, we ontwikkelen applicaties voor miljoenen gebruikers en dan ook nog apps waar men écht gelukkig van wordt. Van de medewerkers in de organisatie zelf tot aan de eindgebruikers. En als Front-end Developer ben jij hierbij onmisbaar! De rol Van het bouwen van nieuwe functionaliteiten, het behouden, bewaken en verbeteren van de huidige infrastructuur en applicaties tot aan het ontwikkelen van nieuwe innovaties. Als Front-end Developer ben je de (lead) developer binnen jouw scrumteam en werk

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer BDD Zorg

Functieomschrijving Ben jij een PHP Developer die out of the box denkt? Zoek jij naar de mogelijke als naar de onmogelijke oplossingen? Werk jij graag met kritische vraagstukken dat mensenlevens kan redden of kosten? Reageer nu en kom alles te weten! Ben jij iemand die energie krijgt van het ontwikkelen van een complexe PHP objectgeoriënteerde platform; Denken jij graag mee over de architectuur; Geeft een mooie schone code jou energie en doe jij er alles aan dat dit zo blijft; Vind jij het net zo belangrijk dat de huidige software goed onderhouden wordt; Denk jij graag out of the box;

Bekijk vacature »

Senior Angular Developer regio Barneveld

Functieomschrijving Voor een klant in de omgeving Amersfoort zijn wij op zoek naar een ervaren Angular Front-end Developer. Heb jij de kennis en sta je open voor een nieuwe opdracht, reageer dan snel! Het ontwikkelen van de front-end van een webapplicatie die milieuprestaties verbetert; Het verbeteren van de frontend van de webapplicatie middels Angular; Jij bouwt nieuwe Angular componenten en/of je vervangt de componenten die er al zijn; Je gaat je kennis overdragen en stemt je werk goed af met je team. Functie-eisen Je hebt minimaal een afgeronde HBO opleiding op technisch, wetenschappelijk of bouwkundig gebied; Je hebt minimaal 3

Bekijk vacature »

Vacature Front-end Developer

Vacature Front-end Developer Van Ons, Amsterdam Vacature Front-end Developer ES6 kent geen geheimen voor je. Je voegt nog even een extra animatie toe om de website nóg vetter te maken. Korte laadtijden en goede UX zijn heilig. En je neemt geen genoegen met sites die niet geoptimaliseerd zijn voor mobiel. Samen met je gedreven, gezellige en knetterslimme collega’s werk je vanuit ons kantoor in Amsterdam aan de vetste cases voor de mooiste merken. Jouw focus ligt op front-end en je bent dus een belangrijke schakel in de projecten die we afleveren voor onze klanten. Jouw werk gaat de wereld over

Bekijk vacature »

Full-stack C++ developer

Accent Pointe BV is looking for a full-stack C++ developer to strengthen our highly professional and experienced team of software engineers. Role Summary: As a software engineer at Accent Pointe you will be developing in-house trading applications. You will be responsible for optimizing applications for efficiency; and be given opportunities to bring ideas and create new applications to assist our daily trading operations. You will join in a small and agile team with the ability to execute on ideas quickly and will be in close contact with traders, risk managers and other stakeholders within the firm. What we offer: -

Bekijk vacature »

Front-End Developer / JavaScript / AngularJS / Fin

Functieomschrijving Are you an enthusiastic Front-End Developer? Do you want to work with JavaScript & frameworks like AngularJS and be part of a future migration to Vue.js? Do you have a focus on delivering high quality code that is scalable, readable and clean? If your answers are yes, than this might be your new job! The client designs and develops the next generation of applications. As a Front-End Developer you are, with your team, responsible to speed up and strengthen the digital transformation by designing, implementing and supporting the internet banking applications with main focus on payments solutions. Your focus

Bekijk vacature »

Junior Front-End Developers for the SSM Informatio

Junior Front-End Developers for the SSM Information Management System Location Frankfurt am Main, Germany Closing date for applications 17 January 2020 Your team You will be part of the Prudential Domain Services Division in the Directorate General Information Systems. We are a team of approximately 25 IT professionals delivering tailored IT solutions for European banking supervision (SSM) to support financial stability and collect supervisory statistics. Working as part of an agile team of software developers, you will take over the development and maintenance of the SSM Information Management System (IMAS) from an external supplier. Currently, the custom-built IMAS web application

Bekijk vacature »
Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

26/01/2008 01:40:00
Quote Anchor link
Dag leden,

Ik ben bezig met een nieuw project (klein maar fijn) het gaat hier om een ban systeem. Dan denk je hier over van kwak de ip adres van degene die je band in de database, en haalt ze op zo gauw ze online komen en dan komt er een tekst u bent gebanned. Ja met mensen die niks van proxy's en dergelijke weten is het makkelijk maar met de mensen die dat wel kunnen is het een probleem.

Nou heb ik van iemand gehoord dat het bannen op een ip-naam (isp) beter is, waarom die verander je niet zomaar ten zei je een nieuwe isp aanvraagt en dat duurt wel even.

Nu is mijn vraag is er nog iets veel beters om mensen mee te bannen van een website, of een game server noem maar op.

Wie wat ideeën of goede tips brand los ;)

Mr. de Jong

PHP hulp

PHP hulp

28/01/2020 05:08:42

Martijn

martijn

26/01/2008 02:49:00
Quote Anchor link
ik zeg vantevoren dat ik weinig verstand heb van ban systemen, maar ik weet zowiezo al dat bijvoorbeeld IPB (betaalde forum software) al niet hetgeen biedt waar jij om vraagt. Ik weet wel in welke hoek je moet zoeken wil je beter bannen, namelijk java, als je een java applet op je website hebt via waar mensen in moeten loggen dan zijn er geen proxy's te gebruiken. Java is nl geinstalleerd op de gebruikers pc.

De reden waarom niet veel sites het gebruiken is om het toegankelijk te houden, java moet geinstalleerd worden, en daar houden sommige mensen niet van.

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

26/01/2008 07:00:00
Quote Anchor link
En als je dan niet gebanned wilt worden, zet je Java gewoon uit.

DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

26/01/2008 07:49:00
Quote Anchor link
en wat nou als je java aan MOET hebben staan om de site te kunnen bezoeken?

ik denk idd dat JAVA de beste oplossing is ;-)

Groeten,
DirkJan Heinen

Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

26/01/2008 17:24:00
Quote Anchor link
Ik ben niet thuis in javascript, ik ga er voorlopig ook niet mee bezig te houden, maar isp (als ik het goed op noem) is ook al een goede stap in de juiste richting :).

Maar ik ben meer op zoek naar dingen die mensen niet kunnen veranderen. Of heel moeilijk gaat.

Denk daar maar over na en vergeet niet het moet met php werken :)

mrdejong yesterday:

Mr. de Jong
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Dutch Caffeine

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

26/01/2008 17:36:00
Quote Anchor link
Mr. de Jong schreef op 26.01.2008 17:24:
Ik ben niet thuis in javascript, ik ga er voorlopig ook niet mee bezig te houden, maar isp (als ik het goed op noem) is ook al een goede stap in de juiste richting :).

Maar ik ben meer op zoek naar dingen die mensen niet kunnen veranderen. Of heel moeilijk gaat.

Denk daar maar over na en vergeet niet het moet met php werken :)

mrdejong yesterday:

Mr. de Jong

Java != Javascript, Java is server software, javascript is clientside. Bannen van een domeinnaam(FQDN) heeft ook geen nut. de gebruiker komt toch nog via de proxy binnen dus maakt het niet uit.

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

26/01/2008 17:36:00
Quote Anchor link
Ik denk dat je dan moet zoeken naar gegevens van de PC zelf.
Maar volgens mij gaat dat ook niet met php, en heb je daar ook iets van java of javascript of python of wat dan ook nodig.

- SanThe -

- SanThe -

26/01/2008 17:41:00
Quote Anchor link
Wat versta jij onder het isp nummer. Isp staat voor internet service provider. Dat is bij mij XS4ALL. Ga je dan heel dat domein bannen?

Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

26/01/2008 22:03:00
Quote Anchor link
Nee santhe zo bedoel ik het niet, kijk mijn ip:
82.217.49.113

Mooi ip, mijn (domein ip, ip naam) is:
82-217-49-113.cable.quicknet.nl

Als ik degene dus op 82-217-49-113.cable.quicknet.nl dat adres ban, komt hij er niet in ten zij hij van isp veranderd.

Frank -

Frank -

26/01/2008 22:05:00
Quote Anchor link
Of van ip-adres verandert...

Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

26/01/2008 22:07:00
Quote Anchor link
pg dat gaat niet zo makkelijk ;-)

Sebastiaan

Sebastiaan

26/01/2008 22:10:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
  if(gethostbyaddr($_SERVER['REMOTE_ADDR']) == 'home.nl'){
    echo'banned';
    exit;
  }

?>

Frank -

Frank -

26/01/2008 22:10:00
Quote Anchor link
Mr. de Jong schreef op 26.01.2008 22:07:
pg dat gaat niet zo makkelijk ;-)
Is dat zo? Ik heb hier al een netwerkje of 20 waar ik zo gebruik van kan maken, ze doen niets aan beveiliging. Daarnaast kan ik hier in de restaurants en shopping malls ook gratis internetten, nog meer ip-adressen die je mag bannen...

Joren de Wit

Joren de Wit

26/01/2008 22:11:00
Quote Anchor link
Wat je daar weergeeft is niets meer dan de hostname die je met gethostbyaddr() kunt achterhalen. Maar volgens mij verandert deze waarde ook gewoon als je jouw site via een proxyserver bezoekt. Nog niet erg betrouwbaar dus...

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

26/01/2008 22:12:00
Quote Anchor link
martijn schreef op 26.01.2008 02:49:
maar ik weet zowiezo al dat bijvoorbeeld IPB (betaalde forum software) al niet hetgeen biedt waar jij om vraagt.

Omg, weet je hoe makkelijk je die ban kunt omzeilen? Zelfs m'n broertje kan dat. Nieteens een proxy browser voor nodig. Gewoon cookies wissen en klaar.

Frank -

Frank -

26/01/2008 22:14:00
Quote Anchor link
Kortom, je kunt eigenlijk alleen maar op userid een ban uitdelen. Voorkomen dat iemand een ander account aanmaakt, is vrijwel onmogelijk.

Bannen op basis van het ip-adres, provider of een cookie is geen van allen waterdicht.

Jelmer -

Jelmer -

27/01/2008 00:29:00
Quote Anchor link
Effectief bannen kan eigenlijk alleen op hardware, zoals bijvoorbeeld Steam doet, of windows' WPA. Dat kan dus niet vanuit PHP of Javascript, of flash... Via Java zou het heel misschien kunnen, maar dan heb je het over signed applets en encrypted gebabbel met dat applet en je server. Daarnaast is het een enorme drempel voor anderen, en lukt het je niet zomaar zo'n systeem werkend en veilig te krijgen.

Gewoon account blokkeren en andere acties die hij daarna in zijn woede uitvoert stilzweigend verwijderen. Pas trouwens wel op met dat laatste, zodra andere bezoekers het merken en het (gedeeltelijk) met de kwaaddoener eens zijn ben je de lul.

Heb je veel last van dit soort personen, dan zou je een soort policy kunnen invoeren waarbij na een aanmelding het eerste bericht van het lid door een administrator of mod moet worden goedgekeurd alvorens zijn berichten zichtbaar worden voor de rest. Of ditch je doelgroep. Want je doet dan blijkbaar iets goed fout als je er zoveel last van hebt.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.